کاهش 0.8 درصدی معاملات مسکن تهران در خرداد، اجاره 11 درصد گران شد

به گزارش سفر به مالزی، تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در خرداد سال جاری به 4 . 15 هزار واحد مسکونی رسید که این رقم نسبت به ماه مشابه سال قبل 0.8 درصد کاهش نشان می دهد.

کاهش 0.8 درصدی معاملات مسکن تهران در خرداد، اجاره 11 درصد گران شد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بانک مرکزی، براساس گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در خرداد ماه سال 1396، تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 4 . 15 هزار واحد مسکونی رسید که این رقم نسبت به ماه مشابه سال قبل 8 . 0 درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده به وسیله بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران 6 . 45 میلیون ریال بود که نسبت به ماه مشابه سال قبل 4 . 5 درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این گزارش در خرداد شاخص کرایه مسکن اجاری در شهر تهران و در کل مناطق شهری نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتیب 11 و 9.3 درصد رشد نشان می دهد.

این گزارش که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، ماهانه توسط اداره آنالیز ها و سیاست های مالی بانک مرکزی تهیه و منتشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 351

به "کاهش 0.8 درصدی معاملات مسکن تهران در خرداد، اجاره 11 درصد گران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 0.8 درصدی معاملات مسکن تهران در خرداد، اجاره 11 درصد گران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید