چطور از آخرین شرایط جاده ها باخبر شویم؟!

به گزارش سفر به مالزی، قبل از این که به سفر بروید یکی از مهم ترین کارهایی که انجام می دهید چیست؟ مسلما بیشتر شما در پی اخبار جاده ها و شرایط آب و هوا هستید تا سفری ایمن داشته باشید.با نرم افزار قدرتمند 141 می توانید از راه ها و همچنین تصادفاتی که در جاده ها اتفاق می افتد اطلاع پیدا کنید.

چطور از آخرین شرایط جاده ها باخبر شویم؟!

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نرم افزاری کاربردی را در اختیار افراد قرار داده که به سادگی می توانید آن را از بر روی تلفن های هوشمند و همچنین تبلت نصب کنید. خوشبختانه هر دو نسخه اندروید و iOS این نرم افزار موجود است و شما می توانید به تناسب سیستم عامل گوشی همراه تان آن را دانلود و نصب کنید.

بیشتر افراد قبل از اینکه تصمیم به سفر بروند برای اطلاع از این که از کدام راه می توانند به مقصد برسند از گوگل مپ استفاده می کنند اما مزیتی که نرم افزار 141 نسبت به گوگل مپ دارد علاوه بر نشان دادن راه ها، عکس هایی است که از دوربین های نظارتی راه ها و جاده ها در هر یک ربع یک بار به روز می شوند و شما می توانید از آخرین شرایط راه ها اطلاع پیدا کنید، مخصوصا در روزهای برفی و جاده های لغزنده. پس اولین چیزی که باعث تمایز این نرم افزار می شود استفاده از تصاویر و عکس های لحظه ای از جاده ها است که اصطلاحا آپدیت می شوند. دومین مزیت این نرم افزار اعلام دستگاه های تردد شمار جاده ای است که اطلاعات جالبی درباره شرایط ترافیک راه و جاده مثل سنگین، نیمه سنگین و روان و همچنین سرعت میانگین وسایل نقلیه می دهد.

در نرم افزار 141 شما می توانید به جز اطلاع از شرایط راه، از تصادفات جاده و همچنین انسداد ها راه ها هم اطلاع پیدا کنید.

کافی است از گزینه دوربین های نظارتی این نرم افزار استفاده کنید و آخرین شرایط جاده و ترافیک آن را ببینید.

از آنجایی که نرم افزار 141 به وزارت راه و حمل و نقل متصل است، بنابراین بهترین مرجع برای تخمین مسافت و مقدار زمانی است که شما در راه هستید. پس این بار که خواستید به سفر بروید به جای استفاده از گوگل مپ و یا هر نرم افزار مشابه دیگری می توانید از این نرم افزار استفاده کنید تا با اطمینان خاطر بیشتری سفر کنید.

تخمین زمان سفر از یک مکان به مکان دیگر و همچنین اعلام شرایط آب و هوا یکی دیگر از ویژگی های خوب این نرم افزار است.

تصادفات

یکی دیگر از ویژگی های مهمی این نرم افزار، قابلیت اطلاع رسانی تصادفات بین جاده ای است. شما می توانید با انتخاب گزینه تصادفات در منوی اصلی، بر روی نقشه کشور آیکونی از برخورد دو خودرو را ببینید که به سادگی متوجه وقوع تصادف در آن نقطه می شود. همچنین می توانید با انتخاب همان آیکون، از اطلاعات تصادف بیشتر بدانید.

تصادفات جاده ای یکی از اتفاقات تلخ هر سفری است. اگر بدانید که در راهی که می روید چه اتفاقی افتاده می توانید با کاهش سرعت وسیله نقلیه تان، کمک بزرگی به کاهش ترافیک و افزایش امداد رسانی کنید.

تردد شمار به شما اطلاعات مختصر و مفیدی در ارتباط با شرایط ترافیک جاده ها می دهد.

به جز نرم افزار 141، می توانید با مراجعه به سایت 141 هم از شرایط ترافیکی و راه ها اطلاع پیدا کنید.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1642

به "چطور از آخرین شرایط جاده ها باخبر شویم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور از آخرین شرایط جاده ها باخبر شویم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید