پلمب کارگاه تولید الکل و ژل های ضدعفونی کننده در پایتخت

به گزارش سفر به مالزی، رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و پلمب یک کارگاه تولید الکل غیر مجاز و ژل های ضدعفونی کننده خبر داد.

پلمب کارگاه تولید الکل و ژل های ضدعفونی کننده در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگمهدی تاجیک بیان داشت: برای جلوگیری از توزیع اقلام بهداشتی غیر مجاز و دپوی اقلام بهداشتی ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به طور مستمر و شبانه روزی بر فعالیت تولید کنندگان و توزیع کنندگان اقلام بهداشتی نظارت داشته که در رصد های پلیسی پیروز شدند یک کارگاه تولیدی الکل های غیر بهداشتی و غیر مجاز را شناسایی کنند.

وی بیان نمود: بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، 3 مرد با همکاری یکدیگر با افتتاح کارگاهی اقدام به تولید الکل های غیر مجاز می کنند و همچنین مقدار فراوانی ژل های ضد عفونی کننده در محل کارگاه احتکار کرده اند و به قیمت چند برابر قیمت بازار به شهروندان عرضه می کنند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی قضائی تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ روز گذشته نوزدهم فروردین ماه به محل کارگاه اعزام و پیروز شدند هر 3 متهم را دستگیر و در بازرسی از این کارگاه 8 هزار بطری ژل های ضد عفونی کننده و 5 بشکه 150 لیتری الکل غیر بهداشتی در مجموع 9 هزار لیتر الکل غیر مجاز و ژل تولید شده ضدعفونی احتکاری کشف کنند.

سرهنگ تاجیک با اشاره به اینکه در محل گارکاه تعدادی بر چسب برای نصب روی بطری ها و لوازم و ادوات برای ساخت و تولید اقلام بهداشتی کشف شد، گفت: هر 3 متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم این پلیس منتقل و در تحقیقات اولیه به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در انتها با بیان اینکه با دستور قضائی محل کارگاه پلمب شد، گفت: کارشناسان ارزشی ریالی اموال کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 426

به "پلمب کارگاه تولید الکل و ژل های ضدعفونی کننده در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب کارگاه تولید الکل و ژل های ضدعفونی کننده در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید