همکاری با نشریه انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

به گزارش سفر به مالزی، فصلنامه دیده بان - نشریه انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران - از علاقه مندان دعوت نموده تا مطالب خود را برای چاپ در این نشریه ارسال نمایند.

همکاری با نشریه انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، پرونده ویژه شماره آینده فصلنامه دیده بان با عنوان آنالیز تاثیر داده ها در کسب و کارهای نوین در نظر گرفته شده است.

کسب و کارهای مبتنی بر کلان داده، اینترنت اشیا، فینتک، بلاک چین، رایانش ابری، جمع سپاری، نوآوری باز، استفاده از داده ها در صنایع مختلف بانکداری، بیمه، بورس، حمل و نقل، انرژِی، سلامت، فراوری و .... و همچنین تاثیر داده ها در تغییر شیوه های سنتی بازاریابی و تبلیغات، منابع انسانی، سیاستگذاری، حسابداری و ... از جمله محورهای مرتبط با موضوع این شماره فصلنامه دیده بان است.

همچنین علاقه مندان می توانند در تمامی حوزه های مرتبط با مدیریت، اقتصاد و کسب و کار مطالبی را برای چاپ در بخش های فرعی فصلنامه در قالب یادداشت، مقاله، ترجمه، گزارش، مصاحبه و آنالیز کتاب ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 289

به "همکاری با نشریه انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری با نشریه انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید