هشدار ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درباره مسافرت جاده ای به مشهد و هفت استان سیل زده

به گزارش سفر به مالزی، ایسنا/ براساس اخبار واصله، هشدار ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درباره مسافرت جاده ای به مشهد و هفت استان سیل زده صورت پذیرفت.

هشدار ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درباره مسافرت جاده ای به مشهد و هفت استان سیل زده

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه ای از مسافران خواست: با توجه به بارندگی و سیل در برخی استان های کشور و خسارت وارد به برخی بناها و زیرساخت های گردشگری، قبل از سفر نسبت به امکان سفر اطمینان و تمهیدات لازم را داشته باشند.

در این اطلاعیه بعلاوه تاکید شد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در روزهای آینده نیز بارندگی ها ادامه خواهد داشت و شدت بارش ها در استان های یزد، فارس، کرمان و نیمه شرقی تهران بیشتر خواهد بود. بعلاوه احتمال وقوع سیل در استان های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و شرق خوزستان وجود دارد.

ستاد هماهنگی خدمات سفر از مسافرانی که قصد سفر به شهر مشهد از محور شمالی را دارند نیز خواست ضمن کسب اطمینان از امکان تردد از جاده های شمالی کشور، از توقف و اجرا در حاشیه رودخانه ها جدا خودداری نمایند.

بنابر اعلام سازمان راهداری و سازمان جاده ای، بارش شدید باران و وقوع سیلاب در استان های مختلف از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و تهران سبب شد تا بسیاری از محورهای شریانی و غیرشریانی بویژه در منطقه ها شمالی کشور و در راستا نقاط سیل زده با انسداد مقطعی روبرو شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1614

به "هشدار ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درباره مسافرت جاده ای به مشهد و هفت استان سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درباره مسافرت جاده ای به مشهد و هفت استان سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید