مورایس: فردا یک بازی بزرگ را در لیگ برتر در پیش داریم ، با مورینیو در ارتباط هستم

به گزارش سفر به مالزی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:ما یک بازی بزرگ را در لیگ برتر در پیش داریم و این بازی می تواند یک تقابل زیبا را ایجاد کند.

مورایس: فردا یک بازی بزرگ را در لیگ برتر در پیش داریم ، با مورینیو در ارتباط هستم

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از ملاقات با استقلال گفت: از اینکه اینجا هستم، تشکر می کنم. ما هنوز به شناخت کافی نرسیده ایم. امیدوارم در آینده بتوانیم نام همدیگر را بدانیم. من می دانم که رسانه چقدر حائز اهمیت است. علاقه ای در بین فعالان رسانه دیده می گردد. من به این علاقه احترام می گذارم. فکر می کنم از الان می توانم با سازماندهی و به خاطر آغاز لیگ، کار را پیش ببریم تا اشتیاق را در علاقه مندان فوتبال به شکل مثبت بالا ببریم. از حضور شما در این نشست تشکر می کنم و اجازه بدهید نشست را آغاز کنیم.

او درباره تقابل تیمش با استقلال گفت: ما یک بازی بزرگ را در لیگ برتر در پیش داریم. تقابل بین دو تیم بلندپرواز است. این بازی می تواند یک تقابل زیبا را ایجاد کند. ما یک بازی کلاسیک را در پیش داریم و نمی توانیم پیش بینی درباره نتیجه بازی داشته باشیم. طرفداران می خواهند عملکرد بازیکنان شان را نگاه نمایند و این چیزی است که می تواند عملکرد خود را نشان دهد.

مورایس درباره ریکاردو ساپینتو گفت: من ساپینتو را خوب می شننام و ارتباط خوبی باهم داریم. ما علت حضور خود را در اینجا می دانیم. ما تمام دانش خود را در اختیار تیم قرار می دهیم تا به بهبود کیفیت فوتبال ایران یاری کنیم. این فقط نیت ما نیست، چون این نیت تمام مربیان است که بخواهند به ارتقای فوتبال ایران یاری نمایند.

سرمربی سپاهان اضافه نمود: من با کوله باری از تجربه متفاوتی وارد ایران شدم. ما بازیکنان با کیفیتی داریم. من به این بازیکنان ایمان دارم. ما اینجا هستیم که کار خود را با بازیکنان به نحو احسن انجام دهیم. هدف ما این است که برنده بازی باشیم. من نمی خواهم پیش بینی کنم، اما به درک قهرمانی طرفداران احترام می گذارم. شاید به نوعی این مساله درست است و من با بازیکنانم کار می کنم تا آینده را بسازیم.

او درباره حضور نداشتن تماشاگران در بازی تیمش گفت: من قدرت نظر دادن درباره این مسائل را ندارم. همانطور که قبلا گفتم، من وقتی خانه یک دوستی می رفتم، به قوانین آن احترام می گذارم، چون در خانه آن ها حضور دارم. اگر من در خانه خودم باشم، می توانم کار خودم را انجام دهم.

سرمربی سپاهان درباره همکاری خود با مورینیو گفت: ما یک سابقه همکاری طولانی مدت را داشتیم و هر چیزی که ایشان انجام دادند، من مهم می پندارم. ایشان به عنوان یک مربی کامل هستند و به نتیجه نگاه می نماید و اینکه چطور می تواند نتیجه را تغییر دهد. او یک سری اولویت ها را برای خودش دارد. او خیلی مربی تهاجمی است و یک مربی متعادل و واقع گرا است. او فانتزی از تیم نمی سازد و واقعیت را می بیند. من قبلا می گفتم که چیزی نیست که بخواهیم آن را بسازیم. مورینیو می داند فلسفه فوتبال و باشگاه ها و طرفداران چیست و آن را پیش می برد. من همچنان با مورینیو ارتباط دارم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1624

به "مورایس: فردا یک بازی بزرگ را در لیگ برتر در پیش داریم ، با مورینیو در ارتباط هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورایس: فردا یک بازی بزرگ را در لیگ برتر در پیش داریم ، با مورینیو در ارتباط هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید