بدبینی روزنامه قطری به موفقیت استراماچونی در الغرافه

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران، آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی که سابقه کار در تیم استقلال ایران را هم دارد، به صورت رسمی سرمربی الغرافه قطر شد.

بدبینی روزنامه قطری به موفقیت استراماچونی در الغرافه

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

روزنامه العرب قطر در گزارشی به حضور این مربی ایتالیایی در تیم الغرافه پرداخت و اظهار داشت استراماچونی سومین مربی ایتالیایی شاغل در لیگ ستارگان قطر خواهد بود.

این روزنامه ضمن اشاره به ناکامی سیلویو دلبرتو مربی ایتالیایی در تیم الشمال و زولا مربی ایتالیایی تیم العربی، از مکتب و سبک ایتالیایی در لیگ قطر به اسم یک سبک ناپیروز یاد کرد. دلبرتو بعد از ناکامی در الشمال از راهنمایی این تیم برکنار شد و زولا هم با وجود داشتن قرارداد دو ساله در العربی، بعد از انتها کارش در سال نخست، از این تیم کنار رفت. (در زمان حضور جواد نکونام و اشکان دژاگه دو بازیکن ایرانی در تیم العربی)

العرب در بخشی از گزارش خود آورده است: بدون شک آندره استراماچونی وظیفه ای سخت و سخت در الغرافه برای نشان دادن صلاحیت لازم سبک فوتبال ایتالیایی دارد؛ در دورانی که تیم ملی ایتالیا پیروز شده است به مرحله نیمه نهایی مسابقات یورو 2020 برسد. این مربی ایتالیایی در دانشگاهی در رم در رشته حقوق فارغ التحصیل شد و ملزم به دفاع از رویاها و جاه طلبی های الغرافه است. او در سال 2013 با تیم اینترمیلان نهم شد. در فصل 2016 با اودینزه سیزدهم شد و با پاناتیناکوس یونان و اسپاتاپراگ چک به اسم سوم رسید. استراماچونی در ژوئن 2019 سرمربی استقلال شد اما تجربه او در این تیم کامل نشد و 6 ماه بعد این تیم را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1260

به "بدبینی روزنامه قطری به موفقیت استراماچونی در الغرافه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدبینی روزنامه قطری به موفقیت استراماچونی در الغرافه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید