منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال به کجا می رسد؟

به گزارش سفر به مالزی، منطقه دو آزادراه تهران ـ شمال به طول تقریبی 22 کیلومتر بهار سال آینده به بهره برداری می رسد که البته به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، یک باند از این منطقه در این پروژه افتتاح خواهد شد و زیر بار ترافیکی به صورت توامان با محور چالوس (جاده قدیم تهران ـ چالوس) خواهد رفت.

منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال به کجا می رسد؟

به گزارش خبرنگاران به ایسنا، منطقه 2 آزاد راه تهران ـ شمال از شهرستانک یعنی انتهای منطقه یک این آزادراه که اسفندماه سال گذشته افتتاح شد تا پل زنگوله و به طول تقریبی 22 کیلومتر در حال ساخت بوده و به گفته مسوولان تا بهار سال آینده به صورت یک باند به بهره برداری می رسد.

البته از همان زمانی که منطقه 1 آزادراه تهران ـ شمال در حال احداث وبهره برداری بود مذاکرات و توافقاتی بین دولت و سرمایه گذار آزادراه یعنی بنیاد مستضعفان انجام شد تا منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال سریعتر به بهره برداری برسد که مشکل ترافیک در این منطقه حل گردد.

در این راستا مقرر شد تا یک باند (باند جهت شهرستانک به پل زنگوله) از این آزادراه ساخته شده و به بهره برداری برسد تا به یاری جاده قدیم تهران ـ شمال یعنی محور چالوس و این باند از آزادراه به عنوان جهتهای رفت و برگشت بتوان در بهار سال 1400 آزادراه تهران ـ شمال را 22 کیلومتر دیگر افتتاح کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 636

به "منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال به کجا می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال به کجا می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید