منابع یونانی: ترکیه تجاوز به حریم هوایی یونان را متوقف کرد

به گزارش سفر به مالزی، منابع نزدیک به دولت یونان اعلام کردند که پس از سرنگون شدن جنگنده سوخو-24 روسیه، هواپیماهای جنگی ترکیه تجاوز به حریم هوایی یونان را متوقف نموده اند.

منابع یونانی: ترکیه تجاوز به حریم هوایی یونان را متوقف کرد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از راشاتودی، منابع نزدیک به دولت یونان اعلام کردند که پس از سرنگون شدن جنگنده سوخو-24 روسیه، هواپیماهای جنگی ترکیه تجاوز به حریم هوایی یونان را متوقف نموده اند.

این در حالی است که وزیر خارجه یونان که در تهران به سر می برد در کنفرانس خبری مشترک خود با همتای ایرانی خود گفت: ترکیه بیش از 1500 مرتبه به حریم هوایی یونان تجاوز نموده است، و اگر قرار بود که ما نیز همانند آن ها (ترکیه) عمل می کردیم معلوم نمی بود که اوضاع چه شکلی به خود می گرفت.

هفته گذشته بود که دو فروند جنگنده اف-16 ترکیه یک فروند جنگنده سوخو-24 روسیه را در نزدیکی مرزهای سوریه و ترکیه سرنگون کردند. آنکارا ادعا می نماید که این جنگنده به حریم هوایی این کشور تجاوز نموده است، اما مقامات مسکو آن را رد می نمایند.

با این حال بعضی اطلاعات جدید نشان می دهد که جنگنده روسی تنها به مدت 17 ثانیه وارد حریم هوایی ترکیه شده و پس از آن خارج شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 433

به "منابع یونانی: ترکیه تجاوز به حریم هوایی یونان را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع یونانی: ترکیه تجاوز به حریم هوایی یونان را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید