ممنوعیت آمدوشد شبانه در مصر تا 4 اردیبهشت تمدید شد

به گزارش سفر به مالزی، دولت مصر در چارچوب مقابله با ویروس کرونا ممنوعیت رفت وآمدهای شبانه در این کشور را تا دو هفته دیگر تمدید کرد.

ممنوعیت آمدوشد شبانه در مصر تا 4 اردیبهشت تمدید شد

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مصطفی مدبولی، نخست وزیر مصر امروز (چهارشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی از تمدید ممنوعیت رفت وآمدهای شبانه در این کشور تا 23 آوریل جاری (چهارم اردیبهشت) در چارچوب اقدامات شروع شده برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اطلاع داد.

مدبولی در این کنفرانس اظهار کرد: دولت به صورت مداوم نشست هایی را برای پیگیری اقدامات اجرا شده برای مقابله با کرونا برگزار می نماید و به تمامی دستگاه های دولتی و کادر بهداشتی و درمانی که خط مقدم مبارزه با کرونا محسوب می شوند، درود می فرستد.

نخست وزیر مصر در ادامه گفت: نیروهای مسلح مصر و تمامی دستگاه های ذی ربط برای حفاظت از کشور در برابر تهدیدات داخلی و خارجی آماده خدمت هستند و این پیغام برای اطمینان بخشی به مردم است، ما زیرساخت های قوی داریم و مصر هنوز در چارچوب امن کنترل کرونا است.

قاهره پیشتر در تاریخ 24 مارس ممنوعیت رفت وآمدهای شهروندان در تمامی معابر عمومی از ساعت هفت عصر تا شش صبح را به مدت دو هفته جهت مقابله با شیوع کرونا اعلام نموده بود.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 427

به "ممنوعیت آمدوشد شبانه در مصر تا 4 اردیبهشت تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت آمدوشد شبانه در مصر تا 4 اردیبهشت تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید