تورهای چین: مقام سابق پنتاگون: نبرد هوش مصنوعی را به چین باختیم

به گزارش سفر به مالزی، مدیر سابق بخش نرم افزار پنتاگون گفت: آمریکا از قبل نبرد هوش مصنوعی را به چین باخته و این کشور در حال حرکت به سمت تسلط جهانی در این حوزه است.

تورهای چین: مقام سابق پنتاگون: نبرد هوش مصنوعی را به چین باختیم

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، وی اضافه کرد: چین در حال پبشرفت در زمینه قابلیت های سایبری نوظهور است و به همین دلیل از رقبای خود جلو افتاده است.

بر اساس ارزیابی های اطلاعاتی کشورهای غربی، چین که دومین اقتصاد بزرگ دنیا است به زودی به بهترین کشور دنیا در بسیاری از فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی، زیست فناوری و علم ژنتیک مبدل می گردد. این رجحان ظرف یکی دو دهه آینده اتفاق می افتد.

نیکولاس چیلان رئیس سابق اداره نرم افزار پنتاگون که در اعتراض به سرعت تحول اندک آمریکا در حوزه فناوری استعفا داده معتقد است شکست آمریکا برای واکنش نشان دادن به این تحولات آمریکا را در معرض خطر قرار داده است.

وی اضافه کرد: ما ظرف 15 تا 20 سال آینده هیچ شانسی برای رقابت جنگنده با چین نداریم. در حال حاضر این یک معامله صورت گرفته است ؛ به نظر من دیگر تمام شده است.

او در این باره گفت: ما طی 15 تا 20 سال آینده دیگر هیچ شانس رقابتی با چین نداریم. وی با این استدلال که چین بر آینده دنیا تسلط دارد و همه چیز را از روایت های رسانه ای گرفته تا مسائل ژئوپلیتیک کنترل می نماید ، گفت: این که آیا به جنگ احتیاج است یا خیر، یک حکایت دیگر است. وی گفت دفاع سایبری ایالات متحده در بعضی از ادارات دولتی در سطح مهد کودک است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1347

به "تورهای چین: مقام سابق پنتاگون: نبرد هوش مصنوعی را به چین باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: مقام سابق پنتاگون: نبرد هوش مصنوعی را به چین باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید