جاذبه های گردشگری پاریس ، آنچه باید در پاریس انجام دهید

به گزارش سفر به مالزی، به دلایل زیادی پاریس به عنوان یکی از پر طرفدارترین شهر های جهان شناخته می گردد. این شهر با غذاهای فوق العاده، موزه ها، منظره ها، تفریح ها و خرید شناخته می گردد. در واقع آنقدر گزینه های زیادی برای تجربه کردن خواهید داشت که انتخاب برایتان سخت خواهد بود. به همین علت ما برترین جاذبه های گردشگری پاریس را برای شما گلچین نموده ایم. بنابراین در سفر به پاریس با خبرنگاران همراه باشید.

جاذبه های گردشگری پاریس ، آنچه باید در پاریس انجام دهید

منظره ها و بناهای تاریخی

از جاذبه های جهانگردی پاریس، منظره ها معروف زیادش است که هر کجا که آغاز به راه رفتن کنید، چندتایی از آنها را خواهید دید. در اینجا چند مورد از منظره های را که در سفر به پاریس حتما باید ببینید، آورده ایم.

برج ایفل

برج ایفل نیازی به معرفی ندارد. مکانی شگفت انگیز است که ما ترجیح می دهیم در شب به دیدن آن برویم، اما در هر زمانی از روز زیبایی فوق العاده ای دارد و در کل از برترین جاذبه های جهانگردی پاریس است.

کلیسای ساکره کور

کلیسای ساکره کور بر روی تپه ای در شمال پاریس که در نزدیکی مونمارتر است، ساخته شده. در این منطقه آغاز به پیاده روی کنید تا زمانی که به قله تپه برسید. در آنجا کلیسای ساکر را خواهید دید. در اینجا شما احتمالا برترین منظره را به شهر پاریس خواهید داشت.

گورستان پرلاشز، Père Lachaise

کمی دورتر از مسیر توریستی، گورستان پرلاشز، گورستانی آرام و سرسبز Père Lachaise، یکی دیگر از جاذبه های جهانگردی پاریس قرار گرفته است که یکی از زیباترین گورستان های جهان نیز هست و بسیار بزرگ است و بالغ بر 1000000 نفر در آن دفن شده اند.

کلیسای نوتردام پاریس

معروفترین کلیسای پاریس کلیسای نوتردام است. این مکان، یک شگفتی معماری است و زیبایی داخل آن چیزی از نمای بیرونی آن کم ندارد. اگر از 400 پله کلیسا بالا بروید، به منظرهی شگفت انگیر از مرکز شهر دست می یابید.

طاق پیروزی پاریس، Arc de Triomphe

در انتهای خیابان المپیک به Arc de Triomphe می رسید. این مکان از ارتفاعات نمای زیبایی دارد، اما به نظر من برترین منظره آن از کلیسای نوتردام است.

اپرای گارنیه Opéra Garnier

اپرای گارنیه ساختمانی با نمای بیرونی زیباست، اما شگفتی واقعی مربوط به داخل آن است. شما می توانید با تور جهانگردی به داخل اپرا بروید یا با خرید بلیط باله از داخل اپرا دیدن کنید.

کلیسای دروازه بهشت

بازدید نمایندگان در اطراف کلیسای دروازه بهشت، که کلیسایی نسبتا کوچک است، ازدحام می نمایند تا یکی از زیباترین پنجره های شیشه ای جهان را ببینند.

موزه دورسای

این موزه، موزه مورد علاقه من در پاریس است. این ایستگاه قدیمی و هنری قطار هم اکنون محل نگهداری مجموعه شگفت آوری از نقاشی های امپرسیونیست هنرمندانی چون رنوآر، ونگوگ، مونه و دیگران است. اگر می خواهید فقط از یک موزه دیدن کنید، به این موزه بروید.

مرکز هنری پومپیدو

هواداران هنر مدرن و معاصر حتما باید به موزه ژرژ پمپیدو بزنند. این مرکز در اواخر دهه 1970 افتتاح شد و از بیرون کمی عجیب به نظر می رسد، اما از بعد زیباشناسی، تحسین برانگیز است. برای داشتن منظرهی وسیع به شهر به طبقه بالای موزه بروید.

موزه لوور The Louvre

در لوور همه چیز هنری است. این موزه بزرگ ترین موزه جهانست و شما نمی توانید از همه جای آن دیدن کنید. حتما خیلی زود به موزه بروید، چرا که افراد زیادی به این موزه می روند. حتی اگر به هنر علاقه ای ندارید، لااقل در فضای اطراف موزه لوور قدم بزنید.

موزه پیکاسو Musée Picasso

موزه پیکاسو شامل بزرگ ترین مجموعه آثار پیکاسو می باشد که در ساختمانی متعلق به دهه 1660 واقع شده است.

موزه رودین Musée Rodin

این موزه جایی فوق العاده برای بازدید و از مجذوب کننده ترین جاذبه های جهانگردی پاریس است، چرا که باغ مجسمه های آن بسیار زیباست. اگر از دیدنی آثار هنری خسته شده اید، می توانید از موزه خارج شوید و در باغ های اطراف قدم بزنید.

موزه تاریخ ارتش، Hôtel des Invalides

موزه ای بزرگ است که به تاریخچه ارتش فرانسه مربوط است. این موزه به خاطر مجسمه ناپلئون و مقبره طلایی ناپلئون معروف است.

موزه ملی فرانسه، Musée National du Moyen Âge

این موزه به نام موزه کلونی شناخته می گردد و موزه ملی فرانسه مربوط قرون وسطی می باشد. شما اسلحه ها، آثار هنری، مصنوعات، پرده ها و ویرانه های یک حمام رومی را در بنایی قرون وسطایی که در یک باغ واقع شده، خواهید دید.

موزه کوآی برانلی، Musée du Quai Branly

از سبک هنر اروپایی خسته شده اید؟ این موزه بر هنرهای غیر اروپایی تمرکز دارد و توجه زیادی به هنر بومی آفریقا، اقیانوسیه، کشور های جنوب شرقی آسیا و آمریکا دارد.

موزه کارناواله، Musée Carnavalet

این موزه که فعلا تا سال 2019 بسته است، مربوط به تاریخ پاریس می باشد.

باغ لوکزامبورگ

باغ لوکزامبورگ، باغ اصیل فرانسوی است.در یک روز خوب، اهالی پاریس از هر سنی برای آفتاب گرفتن، قدم زدن، پیک نیک و بچه ها برای قایق بازی در حوضچه ها به این باغ می آیند.

باغ تویلری، Jardin Des Tuileries

باغ تویلری که به زیبایی آراسته شده، از موزه لوور تا Place de la Concorde امتداد دارد. در حالی که از میان مجسمه ها و باغ زیبا قدم می زنید، با منظره تحسین بر انگیز برج ایفل و معماری های زیبا روبرو می شوید.

کانال سنت مارتین

در شب های گرم پاریس حتما باید به کانال سنت مارتین سر بزنید (از Chez Prune به عنوان مبدا بهره ببرید). صد ها نفر از مردم پاریس با دوستانشان و تنقلات برای پیک نیک به این کانال می روند. بر روی دیوارهای ساختمان های اطراف کانال، هنر خیابانی و نقاشی روی دیوار دیده می گردد.

پارک Parc des Buttes-Chaumont

پارک Buttes-Chaumont تپه سبز زیبایی است که از جاذبه های جهانگردی پاریس به حساب آمده و در مسیر توریستی واقع شده است. اگر وقت داشتید حتما در سفر به پاریس برای دیدنش بروید.

تور پیاده روی بگیرید

برترین راه برای دیدن پاریس پیاده روی است. شرکت های زیادی در پاریس تورهای پیاده روی برگزار می نمایند و تعداد کمی از آنها رایگان هستند.

در کافه نوشیدنی بخورید

پاریسی ها کافه های کنار خیابان ها را خیلی دوست دارند. اگر جایی پیدا کردید که به نظر مناسب می آمد، یک میز بگیرید، نوشیدنی سفارش دهید و با اهالی پاریس در تفریح مورد علاقه شان یعنی دیدنی مردم، شریک شوید.

پیاده روی شبانه در سن

شب های پاریس بسیار زیباست. شما فقط باید به دو جزیره ای (Île Saint-Louis and Île de la Cité) که در میانه رود سن واقع شده، بروید و در فضا غوطه ور شوید. بر روی پل ها که معروف ترینشان pont Neuf است، راه بروید. در کنار سن راه بروید. فقط راه بروید.

بازار های مواد غذایی

بازار های مواد غذایی هنوز در پاریس زنده و پر شور هستند. اگر به طور اتفاقی در سفر به پاریس، چنین بازاری در نزدیکی محل اقامتتان دیدید، کمی درنگ کنید و مقداری غذای تازه خریداری کنید. بزرگترین بازار، بازار باستیل است و Rue Des Martyrs معروف ترین خیابان بازاری است که در آن چندین مغازه مواد غذایی وجود دارد. Marché dAligre بازاری عالی با قیمت های مقرون به صرفه است و Marché aux Enfants Rouges بازاری سرپوشیده است که چندین اغذیه فروشی دارد.

برج Montparnasse

این برج تنها آسمان خراش پاریس است.خیلی زشت است و همه از آن متنفرند، با این حال منظرهی که در طبقه بالای برج وجود دارد، باور نکردنی است.

بازار سنت کوین، Marché Aux Puces De Saint-Ouen

بازار سنت کوین، یک بازار بزرگ است که در آن تقریبا همه چیز به فروش می رسد، از انواع عتیقه جات تا انواع چاقو.

شهر ورسای

این شهر با قطار سریع السیر، چهل دقیقه از پاریس فاصله دارد. کاخ ورسای سطح دیگری از زیبایی را نمایش می دهد. این املاک بزرگ محل زندگی ماری آنتوانت و شاه لوئیس بوده (قبل از اینکه به پاریس برده شوند و سرشان قطع گردد) و اکنون یکی از زیباترین و معروفترین چشم میزانای جهان را دارد.

دوچرخه کرایه کنید

پاریس شهر فوق العاده ای برای پیاده روی است، اما با دوچرخه هم به همان میزان شگفت آور است. در سفر به پاریس از برنامه اجاره دوچرخه رایگان در شهر بهره ببرید.

جاهای دیدنی عجیب

دخمه کاتاکومب، Catacombs

قطعا بسیار منحصر به فرد و البته ترسناک است، اما این تجربه ای در پاریس است که مشابه آن هیچ جا وجود ندارد. منظورم این است که در کجای جهان می توانید در یک معدن قدیمی زیر زمینی که از استخوان های 7 میلیون پاریسی پر شده، قدم بزنید؟؟

موزه فاضلاب

البته راه رفتن در داخل فاضلاب های پاریس ممکن است که در راس جاهای دیدنی پاریس جای نگیرد، اما اگر قبلا چند بار از پاریس دیدن نموده اید، بازدید از موزه فاضلاب هم می تواند جالب باشد.

پلاژ های پاریس

هر تابستان خیابان های حاشیه رود سین به سواحلی پر از جهانگرد تبدیل می گردد که مکان جالبی برای آفتاب گرفتن در پاریس است.

اسکیت سواری در پاریس

آدینه شب ها بعضی خیابان های پاریس برای تردد خودرو ها بسته می شوند تا مردم بتوانند اسکیت سواری نمایند. شما باید اسکیت اجاره ای پیدا کنید و بعد شاد و دیوانه باشید.

منطقه ها حومه شهر

شهر پاریس حومه وسیعی دارد. دراینجا لیستی از مکان های زیبایی برای دیدن، ماندن و خوابیدن در طول سفر به پاریس آمده است. هر شب به دیدن این منطقه ها پر رفت و آمد، رستوران ها ،کافه ها و بارها بروید. اجاره یک آپارتمان، راه خوبی برای تجربه حومه شهر است.

ماریاس، Le Marias

Le Marias مطابق با ترند، جوان پسند و پر جنب و جوش است.شما می توانید به بارها، رستوران ها، کافه ها و فروشگاه هایی بروید که در سرتاسر این محل گسترده اند.

سنت ژرمن، Saint-Germain

Saint-Germain به خاطر کافه هایش مشهور است که با نام های ادبی نامگذاری شده اند، مثل کافه همینگوی. بی شک Saint-Germain بخش زیبایی از پاریس است و موقعیت بی نظیری دارد. در سفر به پاریس از این محله دیدن کنید.

محله لاتین

در قرون وسطی محله لاتین بخشی بود که دانشگاه ها در آن قرار داشتند. چون همه در اینجا لاتین صحبت می کردند، نام محله، محله لاتین گذاشته شد. این محله هنوز قطب دانشجویی پاریس است، چرا که دانشگاه ها و دانشکده های بسیاری از گذشته در این محل قرار دارند، به همین علت در این منطقه بارها، رستوران ها، کافه ها، رستوران های غذاهای بین المللی، کتاب فروشی ها و سایر موسسات با قیمت هایی میانه و مناسب با بودجه دانشجویان قرار دارند.

مونتمار، Montmartre

مونتمار بر روی تپه ای بزرگ در شمال پاریس قرار گرفته است و از بالای آن منظرهی زیبا به شهر وجود دارد که احتمالا یکی از زیباترین چشم میزانای پاریس است. این منطقه قبلا یک روستای مجزا بود، تا اینکه پاریس وسعت یافت و این روستا در سال 1860 به پاریس پیوست. اگر شما هنرمند باشید، مونتمار پاتوق شما می گردد. افرادی مانند پیکاسو، دالی، مونه، ونگوک، رنوار و بسیاری از نویسندگان و هنرمندان به خاطر زمین های مقرون به صرفه و منظره خوب، خانه هایشان را بر روی این تپه ها ساخته بودند. راس تپه بخصوص اطراف کلیسای Sacré-Cœur تبدیل به منطقه ها توریستی شده و رستوران ها نیز همین گونه اند، اما اگر کمی جست و جو کنید، می توانید غذاهای اصیل فرانسوی برای خوردن پیدا کنید.

خوراکی ها

بدیهی است که غذاهای فرانسوی به عنوان غذاهای خوشمزه شناخته می شوند و هزاران رستوران غذاهای فرانسوی در پاریس وجود دارد، اما ما نمی خواهیم در خصوص آنها صحبت کنیم. بیایید در خصوص چیزهایی که در طول سفر به پاریس می توانید بچشید صحبت کنیم.

کروسانیا نان مغزدار شکلاتی

صبح خودتان را با کروسان یا نان دارای مغز شکلاتی آغاز کنید. چنین نان هایی دارای 80 درصد چربی هستند، پس زیاده روی نکنید.

شیرینی ها

شما به هرکجا که بروید شیرینی های پشت شیشه مغازه ها شما را به خود جذب خواهد نمود.

باگت سنتی

همه باگت خورده اند، اما باگت سنتی سفارش بدهید. در این صورت باگتی که با دست درست می گردد و فقط در آن از آرد و آب و نمک استفاده می گردد، به شما می دهند، اما اگر فقط باگت سفارش دهید، تکه نانی به شما می دهند که در کارخانه پخته شده است. باگت سنتی را از نانوایی ها خریداری کنید، نه از مغازه ها و فروشگاه های مواد غذایی.

پنیر

در مقابل یک مغازه پنیر فروشی توقف کنید و انواع پنیر را بچشید.

ماکارون

فرانسه به خاطر ماکارون هایش معروف است. Pierre Hermé و Laduréeمعروف ترین فراوری نمایندگان ماکارون هستند، اما چند مکان دیگر نیز وجود دارند که در فراوری ماکارون تخصص دارند.

کرپ

در سرتاسر شهر کرپ فروشی ها به چشم می خورند. یک کرپ ساده ژامبون و پنیر می تواند یک وعده مقرون به صرفه و سبک باشد و کرپ موز و نوتلا یک دسر عالی خواهد بود.

برترین منظره های شهر

پاریس از هر زاوایه ای بسیار زیباست، اما از بالا بسیار فوق العاده دیده می گردد.در اینجا چند مورد از مکان های مجذوب کننده برای دیدن شهر را به شما معرفی می کنم.

گالری لافایت، Galeries Lafayette

این فروشگاه مرکزی در وسط شهر قرار گرفته است که سقف فروشگاه منظره زیبایی به شهر دارد و رفتن به آنجا رایگان است.

Institut du Monde Arabe سازمان جهان عرب

اینجا منظره عالی ای دارد که بیشتر مردم از آن بی اطلاعند. اینجا برترین منظره را به رودخانه سین و کلیسای نوتردام دارد. استفاده از پلتفرم ها برای دیدن رایگان است.بعلاوه در اینجا کافه ای وجود دارد که چای های فوق العاده ای سرو می نماید.

خرید در پاریس

پاریس یکی از برترین شهر ها برای خرید است و در همه جای شهر خرده فروشان و فروشندگان بین المللی به چشم می خورند.

گالری Lafayette و Printemps

Lafayette و Printemps نام دو فروشگاه اعیانی و بزرگ است که در دو طرف یک خیابان قرار گرفته اند. داخل گالری لافایت، بسیار زیباست.

مرکز خرید سیتادیوم، Citadium

پشت گالری Lafayette و Printemps، Citadium را خواهید دید که مرکزی است که لباس و مد و تمام چیزهایی که آدم های معروف می پوشند را برای فروش گذاشته است.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1697

به "جاذبه های گردشگری پاریس ، آنچه باید در پاریس انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری پاریس ، آنچه باید در پاریس انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید