مراحل پایانی ساخت کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه

به گزارش سفر به مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از آماده سازی درمانگاه تخصصی سگ های بدون صاحب در نقاهتگاه آرادکوه اطلاع داد و گفت: روزانه 15 سگ در این درمانگاه عقیم می گردد که با شروع به کار درمانگاه تخصصی، تعداد این اعمال جراحی بیشتر می گردد.

مراحل پایانی ساخت کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سید علی مفاخریان ادامه داد: نقاهتگاه سگ های بدون صاحب آرادکوه با ظرفیت نگهداری 4 هزار سگ دارای یک کانکس برای انجام امور درمانی و دامپزشکی است که در حال حاضر در حال آماده سازی ساختمانی با وسعت 120 متر مربع برای راه اندازی کلینیک دامپزشکی هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: این کلینیک دامپزشکی مجهز به سه اتاق برای انجام عمل جراحی، ریکاوری و سایر خدمات درمانی عقیم سازی است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره کادر درمان در این نقاهتگاه بیان نمود: در حال حاضر سه دامپزشک و سه تکنسین برای امور درمانی در کلینیک تخصصی آرادکوه فعالیت دارند اما مایل به جذب دامپزشکان داوطلب برای افزایش خدمات هستیم و علاقمندان می توانند برای این امر اعلام آمادگی نمایند.

مفاخریان با بیان اینکه روزانه حدود 30 سگ زنده گیری و به نقاهتگاه آرادکوه منتقل می شوند، گفت: تقریبا نیمی از سگ ها، جَرَبی یا مبتلا به بیماری های دیگر هستند که علت آن رفتار نادرست شهروندان است بنابراین توصیه می شوند که در صورت تمایل به غذادهی، غذای مناسب و در مکان مناسب به این کار اقدام نمایند و به هیچ وجه مانده غذای چرب را به حیوانات ندهند.

وی درباره ارتقای کیفیت خدمت رسانی با بهبود فضای نقاهتگاه آرادکوه توضیح داد: سایت مربوط به سگ های نر هم بهسازی و 21 قفس مسقف برای بهبود شرایط در فصل گرم و سرد تعبیه شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1223

به "مراحل پایانی ساخت کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراحل پایانی ساخت کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید