لاریجانی: نوروز، جلوه گاه امید و روشنی است، جهش فراوری جهت اعتلای کشور است

به گزارش سفر به مالزی، رییس مجلس توضیح داد: ملت ما بارها با گذر سرافرازانه از ناگواری ها، با تحمل سختی ها و با بهره گیری از فرصت ها نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می گردد.

لاریجانی: نوروز، جلوه گاه امید و روشنی است، جهش فراوری جهت اعتلای کشور است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در آستانه سال نو در پیغامی به ملت ایران نوشت: ملت ما بار ها با گذر سرافرازانه از ناگواری ها، با تحمل سختی ها و با بهره گیری از فرصت ها نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می گردد. از این رو امید دارم که حلول سال نو، سر شروع رهایی از روز های سخت و پرملال گذشته و جلوه گاه ایام روشن و پرامید آینده باشد.

متن کامل این پیغام که در صفحه اینستاگرام رییس مجلس شورای اسلامی منتشر شده، به این توضیح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند

چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

با توسل به ساحت قدسی حضرت امام موسی بن جعفر (ع)، نوروز 99 را که به برکت بعثت پیغامبر نور و رحمت، نویدبخش سلامتی و نشاطی دوباره است، به ملت عظیم ایران تبریک می گویم.

انتخاب نوروز به عنوان شروع سال، نشانه روح زیبایی شناس، متعادل، زنده و امیدوار ایرانی است؛ همین روحیه بود که در طول تاریخ با همه فشار ها و تنگناها، ایران و ایرانی را پایدار و سربلند نگاه داشت. همین روحیه بود که با آغوش باز، آیین حیات بخش اسلام را با همه وجود پذیرفت و در پیدایش و گسترش تمدن فاخر اسلامی و ایرانی نقشی ممتاز داشت و ظرف انقلاب اسلامی ایران شد.

ملت ما بار ها با گذر سرافرازانه از ناگواری ها، با تحمل سختی ها و با بهره گیری از فرصت ها نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می گردد. از این رو امید دارم که حلول سال نو، سر شروع رهایی از روز های سخت و پرملال گذشته و جلوه گاه ایام روشن و پرامید آینده باشد.

ان شاالله در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب، سال جهش فراوری نامیده شده است، کوشش های ارزنده ملت شریف ایران در جهت اعتلا و پیشرفت های مالی کشور با تقدیر پروردگار برابر افتد و توفیقات میهن اسلامی روزافزون گردد.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 377

به "لاریجانی: نوروز، جلوه گاه امید و روشنی است، جهش فراوری جهت اعتلای کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی: نوروز، جلوه گاه امید و روشنی است، جهش فراوری جهت اعتلای کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید