قدردانی دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از شهردار تبریز

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با ارسال لوحی از کوشش های ایرج شهین باهر شهردار تبریز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

قدردانی دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از شهردار تبریز

در متن پیغام قدردانی کمال مرادی آماده است:

بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره گر کوشش های ایثارگرانه و از خودگذشتگی عزیزان شاغل در شهرداری ها و همکاران در خط مقدم سلامت و خدمات در این شرایط سخت که خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا آمده اند بود و از خودگذشتگی و جانفشانی ها جلوه ای ناب بی نظیر از احسان و نیکوکاری را در این ایام رقم زده است. درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه به محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی برای شهروندان است.

بر خود فرض می دانم کوشش های شبانه روزی، سخاوت و مناعت طبع جنابعالی و مجموعه همکاران ارجمندتان که با ایثارگری های دلسوزانه و بی وقفه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا که در این شرایط سخت وجود گرانقدر خویش را به خطر انداخته و در این عرصه خدمت می نمایید، قدردانی نمایم.

از خداوند متعال برای خادمان واقعی ملت و سرمایه های بی نظیر و بزرگ کشور، عزت، عافیت، سربلندی و عاقبت به خیری مسئلت می نمایم.

کمال مرادی

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 471

به "قدردانی دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از شهردار تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از شهردار تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید