عمران خان خواهان مقابله سازمان ملل با اسلام هراسی شد

به گزارش سفر به مالزی، نخست وزیر پاکستان در دیدار با رئیس جدید مجمع عمومی سازمان ملل، اسلام هراسی را یکی از خطرات جدی علیه مسلمانان توصیف کرد.

عمران خان خواهان مقابله سازمان ملل با اسلام هراسی شد

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو توی وی؛ عمران خان نخست وزیر پاکستان ضمن دیدار با ولکان بوزکر رئیس مجمع عمومی سازمان ملل خاطرنشان کرد: مهمترین خطری که مسلمانان دنیا را تهدید می نماید موضوع اسلام هراسی است که از سوی کشورهای عظیم دنیا به آن دامن زده می گردد.

وی توضیح داد: سازمان ملل وظیفه دارد در مقابل اسلام هراسی از مسلمانان دفاع کند و ما این توقع را از سازمان ملل داریم.

عمران خان به موضوع کشمیر نیز اشاره نموده و گفت: مساله کشمیر برای حل شدن احتیاج به جدیت سازمان ملل و کشورهای دنیا دارد.

نخست وزیر پاکستان افزود: از 5 اوت سال 2019 هند با هدف تغییر جمعیت کشمیر و به اقلیت کشیدن مسلمانان خودمختاری کشمیر را لغو نموده است.

رهبر حزب تحریک انصاف افزود: ما خواستار حل مساله کشمیر به وسیله تفاهم نامه های گذشته و تصمیماتی هستیم که شورای امنیت سازمان ملل آنها را اخذ نموده است.

ولکان بوزکر نیز با اشاره به اقدامات پاکستان علیه ویروس کرونا گفت: کشورهای دنیا می توانند از اقدامات پاکستان برای کنترل ویروس کرونا استفاده نموده و از آن الگوبرداری نمایند.

وی تاکید نمود: ما کوشش می کنیم مسائل منطقه ای را به وسیله مشارکت کشورهای مختلف حل کنیم و امیدواریم مسائل منطقه جنوب آسیا نیز به این شکل حل گردد.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان منقطه ای با توجه به موضع ترکیه در قبال کشمیر و حمایت آنکارا از اسلام آباد تصور می نمایند انتخاب بوزکر به عنوان رئیس مجمع عمومی سازمان ملل می تواند به سود کشمیر و مسلمانان این منطقه باشد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 576

به "عمران خان خواهان مقابله سازمان ملل با اسلام هراسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان خواهان مقابله سازمان ملل با اسلام هراسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید