دهن کجی ایرلاینها به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پروازهای داخلی!

به گزارش سفر به مالزی، با وجود اینکه مقرر شده طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی اجرا گردد، ایرلاینها این طرح را به راحتی نادیده گرفته اند!

دهن کجی ایرلاینها به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پروازهای داخلی!

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

تسنیم:با شیوع ویروس کرونا و لزوم لغو سفرها در کشور، مسائل بسیاری بین آژانسهای مسافرتی، هتلها و ایرلاینها به وجود آمد و پول مردم به آنها بازنگشت؛ شرکتهای واسطه ای پول را از مردم گرفته و به ایرلاینها پرداخته بودند اما در زمان بازگشت وجوه مردم شرکتهای واسطه را می شناختند و پول را از آنها مطالبه می کردند و ایرلاینها هم حاضر به بازپرداخت پول مردم نبودند!

این موضوع همچنان ادامه دارد و کار به نهادهای ناظر و بازرسی رسیده است اما با شروع فعالیت ایرلاینها، تخلف دیگری در آنها آشکار شده است.

شرکت های هواپیما هایی، حاضر به رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیستند و فرایند بلیط فروشی را به صورت کامل انجام می دهند یعنی فاصله لازم بین جایگاه مسافران رعایت نمی گردد و مسافران در ردیفهای سه تایی و دوتایی هواپیما در کنار هم می نشینند!

این در حالی است که حمل و نقل شهری موظف به علامتگذاری و رعایت استانداردهای فاصله گذاری اجتماعی هستند؛ این رعایت فواصل هم با علامت گذاری جایگاه های پرخطر برای نشست مسافران انجام شده است.

این در حالی است که رعایت این فواصل توسط ناوگان بین شهری که توان بلیط فروشی با شماره جایگاه را دارند راحت تر بوده و امکان رعایت آن بیشتر است.

بنابراین ضروری است بازرسی ها در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سفرهای بین شهری بیشتر گردد؛ در ناوگان حمل و نقل بین شهری، قطارها بیشترین میزان همکاری و رعایت استانداردها را داشته اند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 495

به "دهن کجی ایرلاینها به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پروازهای داخلی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهن کجی ایرلاینها به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پروازهای داخلی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید