معرفی هتل 3 ستاره بست وسترن کوم در استکهلم

به گزارش سفر به مالزی، هتل بست وسترن کوم استکهلم | Best Western Kom Hotel

اگر در پی هتلی با قیمت مناسب در استکهلم می گشت، هتل بست وسترن کوم استکهلم Best Western Kom Hotel گزینه مناسبی می باشد. این هتل 3 ستاره به نسبت امکاناتی که در اختیار شما می گذارد، قیمت خیلی به صرفه ای را پیشنهاد می دهد. این هتل مدرن، مقرون به صرفه و تجاری در مرکز شهر استکهلم و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته است. در متن زیر با مجله خبرنگاران بمانید تا خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل بست وسترن کوم استکهلم را تا جاذبه های استکهلم بررسی می کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره بست وسترن کوم در استکهلم

خدمات رفاهی هتل بست وسترن کوم استکهلم

این هتل 3 ستاره در سال 1978 ساخته شده و دارای 143 اتاق مهمان می باشد. خدمات پذیرش هتل شامل انبار چمدان و پاسخگویی 24 ساعته می باشد. پارکینگ خصوصی با رزرو قبلی در اختیارتان قرار داده می شود و پارکینگ گاراژی و پارکینگی در خیابان نیز یافت می شود. اینترنت وای فای رایگان خواهید داشت و یک کافی نت نیز در هتل مجهز شده است. امکانات فکس و فتوکپی به همراه 90 متر مربع فضای کنفرانس و 10 اتاق ملاقات برای جلسات کاری شما در نظر گرفته شده است.

در لابی هتل بنشینید، روزنامه راگان مطالعه کنید یا تلویزیون تماشا کنید. همچنین می توانید چای یا قهوه سفارش دهید. دیگر امکانات این هتل 5 ستاره را نام می بریم.

  • آسانسور
  • مغازه کوچک
  • صندوق امانات در میز پذیرش
  • استند روزنامه
  • فضایی برای افراد غیر سیگاری
  • صبحانه رایگان

خدمات اتوکشی هزینه جداگانه دارد. امکاناتی برای افراد کم توان یا ناتوان دارد. ورود به هتل بست وسترن کوم استکهلم از ساعت 3 بعد از ظهر شروع شده و تا ساعت 5 صبح ادامه می یابد. برای خروج نیز، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به 5 زبان آلمانی، یونانی، فنلاندی، سوئدی و انگلیسی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل بست وسترن کوم استکهلم

یک مرکز تناسب اندام با تمام تجهیزات برای ورزش شما مهمانان فراهم شده است. همچنین کلاس های پیلاتس و یوگا به همراه مربی برایتان برگزار می شود. برای کمی آرامش، سونا نیز ساخته شده است. همچنین یک باشگاه ورزشی دارای زمین بسکتبال هم دارد.

رستوران هتل

بهترین قهوه ها را در این هتل بنوشید. یک کافه برای این نظور در هتل قرار گرفته است. صبحانه قاره ای هر روز صبح رایگان سرو شده و در اتاق نیز می توانید سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل ساده و مجهز با تهویه مطبوع بوده و شامل اینترنت رایگان وای فای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق در اتاق و تلویزیون صفحه تخت، پرده های ضخیم و امکانات اتوکشی می باشد. میز مطالعه ای در اتاق ها گذاشته شده تا بتوانید کار های خود را به راحتی انجام دهید. همچنین برای راحتی بیشتر ملافه هایی بدون آلرژی بر روی تخت ها گذاشته شده است. نظافت اتاق ها روزانه انجام می شود و اگر تخت اضافه درخواست دهید باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید. در حمام ها سشوار، تنها دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان قرار داده شده است. برای رزرو اتاق در هتل بست وسترن کوم استکهلم سری به قسمت رزرو هتل سوئیس در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل بست وسترن کوم استکهلم

  • اتاق استاندارد دوقلو: این اتاق 19 متر مربع متراژ و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق سوپریر دبل: یک تخت دو نفره کینگ در اتاق گذاشته شده است. 22 متر مربع متراژ آن بوده و برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • اتاق اکونومی دبل: یک تخت دو نفره و 15 متر مربع متراژ دارد. برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • اتاق خانوادگی: دو تخت یک نفره و یک تخت مبلی در اتاق گذاشته شده است. 20 متر مربع متراژ آن بوده و برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • اتاق استاندارد سینگل: یک تخت دو نفره و 15 متر مربع متراژ داشته و برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • اتاق استاندارد سینگل: یک تخت دو نفره و 15 متر مربع متراژ داشته و برای افراد غیر سیگاری می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف استکهلم

مدرسه اقتصاد استکهلم، مرکز کنفرانس شهر، سالن کنسرت استکهلم و بازار غذای هوتورگشالن تا این هتل 3 ستاره کمتر از 10 دقیقه پیاده روی دارد. با کمی پیاده روی به راحتی به پارک هوملگاردن Humlegården یا کتابخانه عمومی استکهلم می رسید. میدان عمومی استور Stureplan در 600 متری هتل قرار گرفته است و میدان سرگلز تورگ Sergels Torg Square و کولتورست Kulturhuset نیز در 800 متری شما قرار دارند. سوپرمارکتی در 200 متری هتل قرار گرفته است که می توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را از آنجا خریداری کنید. رستوران آکوا تاپاس Aqui tapas هم در 100 متری این مکان قرار گرفته است.

  • ایستگاه مرکزی استکهلم: تا این ایستگاه، 1.1 کیلومتر فاصله دارد که با 17 دقیقه پیاده روی یا 9 دقیقه رانندگی به آن می رسید.
  • کاخ سلطنتی: در 1.5 کیلومتری هتل بوده که با 11 دقیقه رانندگی یا 22 دقیقه پیاده روی به این مکان می رسید. با تراموا 15 دقیقه زمانمی خواهد تا به آنجا می رسید.
  • : 2.1 کیلومتر است که با 13 دقیقه رانندگی یا دوچرخه سواری به موزه خواهید رسید. اتوبوس خط 67 را سوار شده تا در مدت 25 دقیقه به این جاذبه گردشگری استکهلم برسید. پیاده نیز 35 دقیقه راه خواهید داشت.
  • پارک تفریحی گرونا لوند: 2.6 کیلومتر دورتر است و با 22 دقیقه رانندگی یا دوچرخه سواری به این مکان می رسید. اتوبوس شماره 67 نیز شما را د رمدت 22 دقیقه در این مکان پیاده می کند.
  • جزایر لانگهولمن: 1.2 کیلومتری بوده که با یک ساعت پیاده روی یا 18 دقیقه رانندگی به این مکان می رسید. با دوچرخه حدود نیم ساعت راه خواهید داشت.
  • استادیوم فرندز آرنا: 5 کیلومتری هتل بوده که با 20 دقیقه رانندگی به این مکان می رسید. با دوچرخه هم، حدود نیم ساعت راه خواهید داشت.
  • اریکسون گلوب: 5.3 کیلومتر است که با 16 دقیقه رانندگی به آن خواهید رسید.
  • مرکز خرید کانگنز کوروا: 11.3 کیلومتری بوده که با 31 دقیقه رانندگی به این مکان می رسید.
  • فرودگاه بروما: 6.8 کیلومتر دورتر است که با تاکسی تا هتل، 30 دقیقه در راه خواهید بود.

فرودگاه آرلاندا: 35.3 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، حدود 50 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل بست وسترن کوم استکهلم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سوئد، استکهلم 111 40، دوبلنگاتن 17

Döbelnsgatan 17, 111 40 Stockholm, Sweden

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1507

به "معرفی هتل 3 ستاره بست وسترن کوم در استکهلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره بست وسترن کوم در استکهلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید