دنیله ده روسی، دستیار روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا شد

به گزارش سفر به مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- دنیله ده روسی دوران مربیگری اش را در تیم ملی ایتالیا شروع می نماید.

دنیله ده روسی، دستیار روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، دنیله ده روسی، هافبک سابق آاس رم و تیم ملی ایتالیا، نخستین تجربه مربیگری اش را در تیم ملی ایتالیا و در کنار روبرتو مانچینی سپری خواهد نمود.

دنیله ده روسی که تصمیم گرفته وارد دنیای سرمربیگری گردد، هنوز دوره های کامل سرمربیگری را تکمیل ننموده اما به عنوان دستیار، فعالیتش را شروع می نماید. به گزارش وب سایت تیم ملی ایتالیا، دنیله ده روسی با امضای قراردادی به عنوان دستیار به کادرفنی تیم ملی ایتالیا پیوست و در طول مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022، دستیار روبرتو مانچینی خواهد بود. ده روسی پس از امضای قرارداد با تیم ملی ایتالیا گفت:

از شروع حرفه جدید آن هم در تیم ملی ایتالیا مفتخرم و از گابریله گراوینا، رییس فدراسیون و روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی بابت اعتمادشان متشکرم. نمی توانم برای شروع، صبر کنم. امیدوارم بتوانم با حضورم، به تیم ملی ایتالیا یاری کنم.

روبرتو مانچینی نیز در مورد همکاری با دنیله ده روسی گفت:

از این که دنیله به تیم ما اضافه شده، خیلی خوشحالم. مطمئنم او می تواند مشارکت خوبی در تیم داشته باشد و امیدوارم اولین تجربه مربیگری او برای آینده اش بسیار مفید واقع گردد.

دنیله ده روسی که 117 بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن نموده، قهرمانی جام جهانی 2006، نایب قهرمانی یورو 2012 و مدال برنز المپیک 2004 آتن را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1066

به "دنیله ده روسی، دستیار روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیله ده روسی، دستیار روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید