صف آرایی ستارگان کشتی فرنگی روسیه برای فتح صربستان

به گزارش سفر به مالزی، کادر فنی تیم کشتی فرنگی روسیه تصمیم دارند تیمی پرمهره و مدعی را به رقابت های جام جهانی صربستان اعزام نمایند.

صف آرایی ستارگان کشتی فرنگی روسیه برای فتح صربستان

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران ، رقابت های جام دنیای کشتی فرنگی در حالی اواخر آذر ماه در بلگراد صربستان برگزار می گردد که متولیان کشتی روسیه جمعی از ستارگان عنوان دار خود را در لیست اعزام قرار داده اند. بر این اساس در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی روسیه نفراتی همچون رومن ولاسوف دارنده 4 مدال طلای دنیا و یک طلای المپیک، داوید چاکوتادزه قهرمان المپیک، موسی اولویف دارنده 2 طلای دنیا، استپان ماریانیان، قهرمان دنیا و سرگئی سمنوف قهرمان بزرگسالان دنیا و نفر سوم المپیک حضور دارند.

به همین دلیل گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه در مصاحبه با سایت فدراسیون کشتی این کشور گفت زمان زیادی است که خارج از کشور مبارزه نکردیم و برای همین شرایط جام دنیای آینده سخت است. گویا حدود 50 کشور در جام دنیای صربستان حضور دارند و ما هم قصد داریم بفهمیم، رقبا در چه شرایطی هستند. با توجه به اینکه بچه های ما در چنین دوره سختی تمرینات خود را دنبال کردند چه شرایطی خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: تمامی نفرات ما در جام دنیای مسابقه نخواهند داد، چرا که مهمترین مساله در تقویم ما رقابتهای قهرمانی روسیه و پس از آن بازی های المپیک است، اما در شرایطی که سال جاری همه به ماسک زدن عادت نموده ایم در رقابت های معتبر شرکت خواهیم کرد. کشتی مانند فوتبال، هاکی و بسکتبال نیست و کشتی گیران نیز به رقابت تن به تن و سرشاخ شدن با یکدیگر احتیاج دارند. به همین دلیل خوشحالیم که در جام دنیای انفرادی شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه با اعلام اینکه دوست ندارد نتیجه ای را زودتر از موعد پیش بین کند، گفت: بدون شک می توان ادعا کرد همه بچه های ما در جام دنیای به دنبال طلا هستند. ما یک تیم پر ستاره را به صربستان می آوریم و باور داریم همه آنها می توانند برنده شوند.

کوگیاشویلی در خاتمه اظهار داشت: زندگی ادامه دارد و می خواهم برای همه آرزوی سلامتی کنم. امیدوارم دنیا هر چه سریع تر از ویروس کرونا نجات پیدا کند.

به گزارش خبرنگاران، ترکیب تیم کشتی فرنگی روسیه برای حضور در جام دنیای 2020 صربستان به توضیح زیر است:

55 کیلوگرم: امین سفرشایف

60 کیلوگرم: استپان ماریانیان (قهرمان دنیا)

63 کیلوگرم: ژامبولات لوکایف

67 کیلوگرم: نظیر عبدالله یف (قهرمان اروپا)

72 کیلوگرم: نارک اوهانیان

77 کیلوگرم: رومن ولاسوف (4 طلای دنیا و المپیک)

82 کیلوگرم: میلاد علیرزایف

87 کیلوگرم: داوید چاکوتادزه (قهرمان المپیک)

97 کیلوگرم: موسی اولویف (2 طلای دنیا)

130 کیلوگرم: سرگئی سمنوف (طلای بزرگسالان دنیا، برنز المپیک، طلای زیر 23 سال دنیا)

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 865

به "صف آرایی ستارگان کشتی فرنگی روسیه برای فتح صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صف آرایی ستارگان کشتی فرنگی روسیه برای فتح صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید