خبرنگاران ظرفیت بیمارستان دزفول در سایه بی توجهی به پروتکل ها درحال تکمیل است

به گزارش سفر به مالزی، دزفول- خبرنگاران- رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ظرفیت تخت های بیمارستان عظیم دزفول در سایه بی توجهی یه پروتکل های بهداشتی در حال تکمیل است.

خبرنگاران ظرفیت بیمارستان دزفول در سایه بی توجهی به پروتکل ها درحال تکمیل است

به گزارش خبرنگاران علی قمیشی عصر چهارشنبه در نشست ستاد کرونا در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه نمود: همکاری مردم و مسوولان در شرایط حساس کنونی برای کاهش بار ورود بیماران به بیمارستان لازم است.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک، جلوگیری از تجمع و دورهمی، رعایت فاصله اجتماعی و شستن مکرر دست از مهمترین راهکارها برای شکستن زنجیره انتقال کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از برگزاری مراسم عروسی و عزا در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: در این شرایط بحرانی با برگزاری هرگونه مراسم و دورهمی به شدت مخالفیم ولی با وجود تذکرهای مکرر، آموزش و اطلاع رسانی شاهد برگزاری اینگونه این تجمع ها هستیم.

وی با بیان اینکه ویروس انگلیسی به شدت در حال گسترش است، اضافه نمود: 85 درصد بیماران در اسفندماه با علائم شدید و بحرانی به بیمارستان مراجعه نموده اند.

قمیشی با اشاره به شروع واکسیناسیون کرونا در دزفول بیان نمود: تا به امروز یکهزار و 623 نفر از کادر بهداشت و درمان، بیماران دیالیزی و سرطانی، سالمندان و جانبازان علیه کرونا واکسینه شده اند.

رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول نیز گفت: براساس آخرین ارزیابی، شاخص استفاده از ماسک توسط مردم به 73 درصد رسیده است.

دزفول در شرایط قرمز کرونا قرار گرفته است و تا به امروز مواردی از ابتلا به ویروس انگلیسی در این شهرستان مشاهده شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1059

به "خبرنگاران ظرفیت بیمارستان دزفول در سایه بی توجهی به پروتکل ها درحال تکمیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ظرفیت بیمارستان دزفول در سایه بی توجهی به پروتکل ها درحال تکمیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید