سفر به آمریکا: وافل تخم مرغ با بستنی در خیابان های نیویورک

به گزارش سفر به مالزی، بستنی که در انواع و طعم های مختلف تهیه می گردد، یکی از دسرهایی است که کمتر کسی می تواند از آن بگذرد؛ اگر بستنی همراه با یک شیرینی خوشمزه دیگر سرو گردد، بدون تردید به یکی از خوشمزه ترین دسرهای جهان تبدیل می گردد در آمریکا و به خصوص در نیویورک نوع بستنی همراه با وافل تخم مرغ که یکی از غذاهای خیابانی محبوب چینی ها است، سرو می گردد. وافل تخم مرغ نوعی شیرینی است که با تخم مر غ، آرد، شیر، کره و وانیل تهیه می گردد و معمولا به عنوان صبحانه یا عصرانه سرو می گردد.

سفر به آمریکا: وافل تخم مرغ با بستنی در خیابان های نیویورک

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

برای تهیه این نوع بستنی ابتدا وافل تخم مرغ (که در ادامه در خصوص روش تهیه آن شرح خواهیم داد) را به صورت قیف درآورده و آن را در یک لیوان کاغذی قرار می دهند، سپس در داخل وافل یک اسکوپ بستنی (گلوله بستنی) و مقداری توت فرنگی یا بسکوئیت های پاکی (که ظاهری شبیه به چوب شور دارند) با طعم توت فرنگی یا شکلات یا موز یا حتی چای سبز و مقداری خرده بسکوئیت اوریو قرار می دهند و دسر سرو می گردد.

وافل تخم مرغ در هنگ کنگ و ماکائوی چین هواداران زیادی دارد و در شهرهای آمریکایی که شهروندان چینی زیادی دارند (مثل نیویورک) نیز به خوبی از آن استقبال می گردد. برای تهیه وافل از ظروف مخصوص با قالب های نیم دایره ای استفاده می نمایند و گاهی اوقات برای تهیه آن از میوه و طعم دهنده هایی مثل توت فرنگی، نارگیل و شکلات استفاده می گردد؛ گاهی اوقات هم به صورت سفید تهیه می گردد.

منبع: کجارو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 883

به "سفر به آمریکا: وافل تخم مرغ با بستنی در خیابان های نیویورک" امتیاز دهید

2 کاربر به "سفر به آمریکا: وافل تخم مرغ با بستنی در خیابان های نیویورک" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: وافل تخم مرغ با بستنی در خیابان های نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید