تعویق قانون محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در فوتبال روسیه

به گزارش سفر به مالزی، وزارت ورزش روسیه خواستار تعویق اجرای طرح محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در فوتبال این کشور شد.

تعویق قانون محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در فوتبال روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، وزارت ورزش روسیه با توجه به توقف رقابت های لیگ برتر فوتبال پس از شیوع ویروس کرونا شروع اجرای طرح محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی را 2 ماه به تعویق انداخت.

طرح محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در فوتبال باشگاهی روسیه قرار بود از روز گذشته اجرا گردد اما به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعویق این رقابت ها قابلیت اجرایی ندارد.

هم اکنون در لیگ برتر روسیه حداکثر 6 بازیکن در ترکیب تیم ها می توانند بازی نمایند و محدودیتی نیز برای جذب این دسته از بازیکنان وجود ندارد. با طرح جدید که از فصل 21-2020 باید اجرایی گردد هر تیمی فقط می تواند 8 بازیکن خارجی را در فهرست نهایی اش قرار دهد اما محدودیتی برای استفاده از آنها در زمین وجود نخواهد داشت.

در لیگ برتر روسیه تیم زنیت که از سردار آزمون بهره می برد صدرنشین جدول رده بندی است. زنیت با در اختیار داشتن 12 بازیکن خارجی باید 4 بازیکن از میان آنها را بفروشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 549

به "تعویق قانون محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در فوتبال روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق قانون محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در فوتبال روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید