بیش از 1000 درخواست مردمی در جنوب کرمان رسیدگی شد

به گزارش سفر به مالزی، نماینده تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی گفت: هزار و 300 درخواست مردمی در میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان رسیدگی شد.

بیش از 1000 درخواست مردمی در جنوب کرمان رسیدگی شد

محسن ترلانی در حاشیه برگزاری میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان گفت: همزمان با سفر استانی دولت به استان کرمان، میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با 23 میز خدمت در سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان برگزارشد.

او افزود: بالغ بر هزار و 300 درخواست مردمی به صورت چهره به چهره رسیدگی و حسب نوع درخواست مراجعان، دستوراتی نیز صادر شد.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و کننده تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی در میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان بیان نمود: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم است و توجه و رسیدگی به مسائل مردم از اولویت های اصلی دولت مردمی می باشد.

او بیان نمود: در این میز خدمت علاوه بر کننده واحد های تخصصی وزارتخانه و مدیران کل و معاونین و مدیران سازمان جهادکشاورزی با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر و ایجاد سرعت در فرایند پاسخگویی به مطالبات کشاورزان، کننده بانک کشاورزی، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی نیز حضور داشتند.

ترلانی بیان نمود: در این میز خدمت بستری فراهم شد تا مسئولان از نزدیک بخشی از ظرفیت ها و پتانسیل های جنوب استان کرمان را مشاهده کنند و همچنین فرصت مناسبی برای کشاورزان و بهره برداران برای ارائه درخواست ها و پیشنهادات و نقدها فراهم شد.

او شرح داد: استقبال بی سابقه و حضور پررنگ کشاورزان، بهره برداران و فعالان عرصه کشاورزی از میز خدمت در جنوب استان کرمان، نشان از امیدواری و اعتماد مردم به دولت مردمی و خدمتگزاران خود است که امیدواریم با پیگیری هایی که در سطح استان و وزارتخانه صورت می گیرد، بخش زیادی از مسائل کشاورزان جنوب استان کرمان مرتفع شود.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1625

به "بیش از 1000 درخواست مردمی در جنوب کرمان رسیدگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 1000 درخواست مردمی در جنوب کرمان رسیدگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید