بزرگترین اقامتگاه بوم گردی استان مرکزی افتتاح شد

به گزارش سفر به مالزی، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارشات بدست رسیده، بزرگترین اقامتگاه بوم گردی استان مرکزی افتتاح شد.

بزرگترین اقامتگاه بوم گردی استان مرکزی افتتاح شد

مصطفی مرزبان گفت: اقامتگاه بوم گردی هفت سواران با حضور مخلص الائمه استاندار مرکزی، معاونین استاندار، فرماندار شهرستان خمین و برخی مسئولان استانی و شهرستانی در روستای فرنق افتتاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در ادامه اضافه کرد: این اقامتگاه در زمینی به مساحت حدود 5500 متر مربع و با 14 واحد اقامتی به مساحت حدود 700 متر مربع به بهره برداری رسید.

مرزبان اضافه کرد: اقامتگاه شامل یک سفره خانه سنتی، سالن غذاخوری و تعداد 30 آلاچیق 12 متری با فضای سنتی بوده و استخر بزرگ آب و فضای سبز مطلوب از دیگر امکانات این واحد خدماتی است.

او با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری این پروژه که از طریق سرمایه گذار بخش خصوصی تامین شده 250 میلیارد ریال است، ادامه داد: افتتاح این طرح در فاز اول برای 15 نفر بصورت مستقیم و پنج نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه سایت درمانی گردشگری سلامت این پروژه در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید، گفت: با راه اندازی این پروژه برای 30 نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1511

به "بزرگترین اقامتگاه بوم گردی استان مرکزی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین اقامتگاه بوم گردی استان مرکزی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید