برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اصول و مبانی بازسازی و حفاظت آثار چوبی در تبریز

به گزارش سفر به مالزی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اصول و مبانی بازسازی و حفاظت آثار چوبی در تبریز اطلاع داد.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اصول و مبانی بازسازی و حفاظت آثار چوبی در تبریز

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز پنجشنبه 22 خردادماه 99 ضمن اعلام این خبر گفت: آذربایجان شرقی از جمله مناطقی است که آثار چوبی در بناهای تاریخی آن به خصوص مساجد تاریخی به وفور دیده می گردد، لذا بازسازی و حفاظت از این آثار و نقوش هنری ثبت شده بر روی آنها، لازم است.

او اضافه نمود: با توجه به حساسیت موضوع بازسازی و حفاظت از آثار چوبی و احتیاج به توانمندسازی و دانش افزایی متخصصان این امر، دوره ای آموزشی با عنوان آشنایی با اصول و مبانی بازسازی و حفاظت آثار چوبی در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمندسازی و آشنایی کارشناسان حوزه میراث فرهنگی استان با انواع سازه های چوبی و اصول اولیه بازسازی و راهکارهای مناسب برای حفاظت و صیانت از آثار چوبی عنوان نمود.

او اظهار داشت: دوره آموزشی فوق با حضور اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز و کارشناسان حوزهٔ بازسازی اداره کل استان طی روزهای 21، 26 و 27 خردادماه در محل دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 473

به "برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اصول و مبانی بازسازی و حفاظت آثار چوبی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اصول و مبانی بازسازی و حفاظت آثار چوبی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید