برنامه ریزی جدی شهرداری های استان اصفهان برای سفرهای نوروزی

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران: رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان در هر 3 حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کشور نمونه است و از هم اکنون برنامه ریزی جدی شهرداری های استان اصفهان برای مسافرت های نوروزی صورت می گیرد.

برنامه ریزی جدی شهرداری های استان اصفهان برای سفرهای نوروزی

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا در پاییز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، عبدالله کیانی در جلسه علنی شورای اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه جامعه از نظر درک مسائل سیاسی تاریخی دچار مشکل شده گفت: توجه کم مردم به مسئله حفظ میراث فرهنگی به دلیل کمی توجه مسئولان و تبیین صحیح این مسئله توسط ما است در حالی که وظیفه ما یادآوری شکوه و عظمت تاریخ ایران و معرفی آن به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در هر 3 حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کشور نمونه است، توضیح داد: باتوجه به نزدیکی به ایام عید نوروز و مسافرت های نوروزی، شوراهای اسلامی و شهرداری ها برنامه ریزی لازم را برای اسکان مناسب مسافران نوروزی، نظافت و پاکیزگی شهرها انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به بودجه شهرداری ها اعلام کرد: با توجه به صرفه و صلاح مردم و شهر، بودجه شهرداری ها تصویب شده و صرفه جویی های لازم در خصوص آن صورت بگیرد و سهم بودجه عمرانی را با در نظرگرفتن منابع تأمین آن به صورت حداکثری لحاظ نمایند و با توجه به نوسانات قیمت نفت و کسری بودجه دولت، شهرداری ها و شوراها باید بودجه خود را معقول و محتاطانه تنظیم نمایند تا به خدمات رسانی آسیبی وارد نشود.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی استان مسائل و مسائل را به صورت مکتوب و یا به صورت طرح در قابل اصلاح قانونی به شورای استان ارائه نمایند، اظهار داشت: شوراها باید مسائل روزمره را دسته بندی نموده و با آنالیز آن مسائل را پیدا و راه چاره مناسب را در قالب طرح برای برطرف و یا بهبود شرایط ارائه دهند.

کیانی اضافه کرد: همواره حضور مردم در صحنه های مختلف ضامن بقای کشور بوده و دست دشمنان را از رسیدن به اهدافشان کوتاه نموده بنابراین مسئولان با کوشش صادقانه خود را برای خدمت به مردم آماده نمایند.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 154

به "برنامه ریزی جدی شهرداری های استان اصفهان برای سفرهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی جدی شهرداری های استان اصفهان برای سفرهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید