فزونی طلایی پوشان سپاهان در غیاب سرمربی، رحیم زاده:بازی خوبی بود

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران، در ادامه اولین روز از مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان دو تیم کیمیا کاشت کردستان و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم رفتند که طلایی پوشان پیروز شدند با حساب 31 بر 21 از سد حریف خود عبور نمایند. این ملاقات در شرایطی به انتها رسید که تیم جوان کیمیا کاشت کردستان با راهنمایی ناصر سلیمی مقابل سپاهان نتیجه قابل قبولی کسب کرد و با اختلاف تنها یک گل با نتیجه 12 بر 11 نیمه نخست را واگذار کرد اما در نهایت مغلوب نماینده اصفهان شد.

فزونی طلایی پوشان سپاهان در غیاب سرمربی، رحیم زاده:بازی خوبی بود

از نکات حائز اهمیت این ملاقات می توان به غیبت محسن طاهری سرمربی تیم سپاهان و مصدومیت سامان ملایی بازیکن تیم کردستانی در نیمه دوم اشاره نمود.

مجید رحیم زاده مربی تیم هندبال فولاد سپاهان پس از پیروزی این تیم برابر کیمیا کاشت کردستان با تمجید از عملکرد نماینده کردستان گفت: نیمه اول پایاپای بود و تنها در نیمه دوم بازیکنان ما با رعایت نکات فنی پیروز به کسب رجحان شدند.

وی که امروز در غیاب محسن طاهری سرمربی اصلی تیم روی نیمکت طلایی پوشان نشسته بود، گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم کیمیا کاشت تیمی جوانی است که به تازگی وارد لیگ شده و ناصر سلیمی سرمربی این تیم هم از مربیان برجسته کشور است. بچه های ما امروز خواسته های تاکتیکی که با آنان تمرین شده بود را در نیمه دوم به خوبی به نمایش گذاشتند و در هر صورت یک سر هر بازی برد است و و سر دیگر آن باخت، و در نهایت بچه های ما توانستند بازی را به سود خود تمام نمایند.

رحیم زاده ادامه داد: تبریک می گویم به تیم کیمیا کاشت که واقعاً مجموعه خوبی را روانه این مسابقات نموده و همین که آنها پیروز شدند در بازی برابر تیم قدرتمند طبس تساوی به دست آورند به اعتقاد من نقطه قوت این تیم است. امروز هم تنها در نیمه دوم بازیکنان ما توانستند نکات فنی که به آنان گوشزد شده بود را به خوبی اجرا و امتیاز بازی را به حساب ما واریز نمایند و بازی در نیمه اول کاملاً پایاپای بود.

مهدی بیجاری بازیکن تیم کیمیا کاشت کردستان پس از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی بود و به تیم خوب سپاهان تبریک می گویم. هر دو تیم تا ثانیه آخر واقعاً کوشش کردند.

بیجاری که در تیم جوان کردستانی جز باتجربه ها محسوب می گردد، ادامه داد: اما تیم ما کمی جوان است و متأسفانه در نیمه دوم روی اشتباهات فردی فاصله بازی زیاد شد اما در مجموع بازیکنان هر دو تیم کوشش زیادی کردند و البته بازیکنان سپاهان نمایش چشمگیری داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 934

به "فزونی طلایی پوشان سپاهان در غیاب سرمربی، رحیم زاده:بازی خوبی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی طلایی پوشان سپاهان در غیاب سرمربی، رحیم زاده:بازی خوبی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید