صادقی: تعطیلی و انتها لیگ هندبال تصمیم درستی بود، قراردادها باید به صورت کامل پرداخت شود

به گزارش سفر به مالزی، سرمربی تیم هندبال مس گفت: من معتقد هستم باید قراردادها تماما پرداخت شود اگر 5 هفته باقیمانده هم برگزار می شد عملا تغییر زیادی در جدول ایجاد نمی شد.

صادقی: تعطیلی و انتها لیگ هندبال تصمیم درستی بود، قراردادها باید به صورت کامل پرداخت شود

حمید صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تعطیلی لیگ برتر هندبال و اتمام آن گفت: لیگ ما امسال مسائل زیادی داشت و تعطیلات مکرر به دلیل حضور تیم ملی در اردوها و مسابقات انتخابی المپیک و دنیای در لیگ وقفه ایجاد کرد و بازیکنان آسیب دیدند.

وی در ادامه افزود: قرار بود لیگ تا انتها اسفند ماه تمام شود ولی ویروس کرونا شیوع یافت و کل دنیا و ورزش ایران نیز درگیر آن شد و همه از آن گریزان شدند و لیگ ها تعطیل شدند حتی لیگ های فوتبال. در مجموع شیوع این ویروس مسائل زیادی را ایجاد کرد.

سرمربی تیم هندبال مس در خصوص قهرمانی در لیگ برتر گفت: ما اختلاف زیادی در جدول داشتیم. 4 امتیاز با تیم اول و 6 امتیاز با تیم دوم فاصله داشتیم و دومی ما مسجل و به قهرمانی نزدیک بودیم. حتی اگر 5 بازی باقیمانده لیگ هم برگزار می شد، مس شانس اول قهرمانی بود.

وی یادآور شد: تعطیلی و اتمام زود هنگام لیگ تبعات زیادی داشت و ما دوست داشتیم بازی ها انجام و رده بندی ها مشخص شود چرا که کیفیت و جذابیت بیشتری ایجاد می کرد ولی با بررسی فدراسیون و طی جلسات با وزارت ورزش لیگ در همین جا انتها یافت.

صادقی شرح داد: با توجه به ادامه شیوع کرونا ممکن بود لیگ لطمه بخورد چرا که زمان اتمام لیگ و آغاز فصل جدید نزدیک می شد. به فرض اگر لیگ آخر خرداد هم به انتها می رسید، از شهریور فصل جدید لیگ آغاز و شرایط سخت بود.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان تاکید کرد: فدراسیون بعد از رایزنی ها و صحبت ها به این نتیجه رسید که لیگ را تمام کند البته اگر هم لیگ برگزار می شد تغییر زیادی در جایگاه تیم ها ایجاد نمی شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان کننده ایران در جام باشگاه های آسیا حاضر می شوید، گفت: مطمئناً کرونا در جام باشگاه ها تاثیر خواهد داشت. ما و تیم شاملی به عنوان کنندگان ایران به آسیا معرفی شدیم. مدیران صنعت مس برای حضور اعلام آمادگی کردند ولی باید ببینیم کرونا چه تاثیری در زمان و نحوه برگزاری مسابقات دارد و اصلا مسابقات برگزار می شود یا نه. سعی می کنیم تیم خوبی را ببندیم که در آسیا حداقل با سربلندی برگردیم و با برنامه و استراتژی شرکت می کنیم.

صادقی در خصوص قرارداد بازیکنان و کادر فنی و شرایط پرداخت باشگاه ها پس از انتها زودهنگام لیگ تاکید کرد: اگر منصفانه نگاه کنیم مدیران باشگاه ها و تیم ها می دانند دستمزدها در هندبال زیاد نیست. من معتقد هستم باید قراردادها تماما پرداخت شود اگر 5 هفته باقیمانده هم برگزار می شد عملا تغییر زیادی در جدول ایجاد نمی شد و تیم های چهارم به بعد مطمئناً به رده های بالا نمی رسیدند. بنابراین موضوعی نیست که چون 5 هفته برگزار نشده مدیران بخواهند پولی را از قراردادها کم کنند. این نگاه من است ولی هر باشگاه و مدیر قوانین و نگاه خود را دارد.

وی گفت: سال آینده لیگ است و تصمیم امروز مدیران در نحوه پرداخت ها عملا در یارگیری ها تاثیر دارد و اگر به هندبال کمک کنند به ورزشکار خودشان کمک کردند. امیدوارم قراردادها کامل پرداخت شود.

سرمربی مس کرمان در خصوص دریافتی بازیکنان و کادرفنی این تیم گفت: باشگاه تا کنون 50 درصد از قرارداد ما را پرداخت کرده و قرار بود پرداختی قبل از سال داشته باشد که محقق نشد و قول این طرف سال را دادند. مطمئنا باشگاه مس همه تعهدات خود را پرداخت می کند.

وی در انتها شرح داد: از رئیس فدراسیون هندبال که در این مورد تصمیم قاطع گرفت، تشکر می کنم. با تصمیم پاکدل 4 تیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کردند و تیمی از لیگ برتر سقوط نکرد که این تصمیم خوبی بود. باید از آقای محمودی نیا عامل باشگاه مس کرمان نیز تشکر کنم. او همواره از هندبال حمایت کرد و اگر حمایت وی نبود، تیم مس به این موفقیت نمی رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 438

به "صادقی: تعطیلی و انتها لیگ هندبال تصمیم درستی بود، قراردادها باید به صورت کامل پرداخت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: تعطیلی و انتها لیگ هندبال تصمیم درستی بود، قراردادها باید به صورت کامل پرداخت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید