با زیرساخت های ایجاد شده از سوی دولت، مقدمات اجرای سند تحول فراهم می شود

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پرداخت.

با زیرساخت های ایجاد شده از سوی دولت، مقدمات اجرای سند تحول فراهم می شود

حسین حق ورودی در گفت وگو با پانا درباره اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: باید بتوان برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بسترهایی را فراهم و این سند را در مدرسه با آموزش معلمان اجرا کرد.

حق وردی اعلام نمود: با زیرساخت هایی که از زمان تغییر دولت انجام و فراهم شده است، انشالله مقدمات اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز فراهم می شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی توضیح داد: دولت سیزدهم برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای دارد امید است با ایجاد بسترهای لازم فرایند اجرایی سازی آن نیز به طور کامل فراهم شود.

گفتنی است، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که کار بر روی آن شاید از اواخر دهه 60 آغاز شده بود، در آذرماه سال 1390 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید که در مقدمه آن آمده است: در تهیه سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش کوشش شده است تا با الهام گیری از اسناد بالادستی و بهره گیری از ارزش های بنیادین آن ها و توجه به اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران، چشم انداز و اهداف تعلیم و تربیت در افق 1404 هجری شمسی تبیین شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1552

به "با زیرساخت های ایجاد شده از سوی دولت، مقدمات اجرای سند تحول فراهم می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با زیرساخت های ایجاد شده از سوی دولت، مقدمات اجرای سند تحول فراهم می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید