بازگرداندن کریمه نتیجه تقویت قدرت کشور ما بود

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی سخنانی بار دیگر از اقدام کشورش در الحاق مجدد شبه جزیره کریمه به روسیه دفاع کرده و این اقدام را نشانگر تقویت قدرت کشورش دانست.

بازگرداندن کریمه نتیجه تقویت قدرت کشور ما بود

بر اساس این گزارش، ولادیمیر پوتین در خصوص الحاق شبه جزیره کریمه به کشورش، این رخداد را در کنار یکپارچه سازی کامل روسیه از زمان فروپاشی شوروی، از رخدادهای مهم تاریخی برای این کشور خواند و گفت: متاسفانه در دهه 90 میلادی، ما به یک خط بسیار خطرناک رسیدیم، فراتر از آنچه ما انتظارش را داشتیم. اما به پاس صبر و حمایت مردم کشورمان من این را بدون هیچگونه اغراقی می گویم که به پاس صبر عظیم، تلاش سخت و حمایت مردم، افراد عادی، سربازان عادی که با خطر تروریسم روبرو شدند، از جمله در منطقه قفقاز شاقتصادی، همه اینها موجب شد تا ما بر سختی ها فائق شویم، کشورمان را حفظ کرده و یکپارچه سازیم و پس از آن نیز اقتصاد را بازسازی نماییم.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود، توسعه اقتصادی امروز روسیه را با بیست سال قبل مقایسه کرده و گفت که افزایش رفاه و استطاعت اقتصادی مردم از جمله دستاوردهای روسیه در سنوات اخیر است.

رئیس جمهور روسیه همچنین در خصوص الحاق مجدد کریمه و سواستاپل به خاک روسیه اضافه کرد: در خصوص بازگرداندن کریمه و سواستاپل به خاک اصلی خود، همانطور که پیشتر گفتم، بدون هیچگونه اغراقی، این یک واقعه تاریخی نتیجه تقویت کشور ما از داخل بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1050

به "بازگرداندن کریمه نتیجه تقویت قدرت کشور ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگرداندن کریمه نتیجه تقویت قدرت کشور ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید