باخ خطاب به رهبران G20: از بی طرفی سیاسی در المپیک حمایت کنید

به گزارش سفر به مالزی، رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) از رهبران گروه G20 خواست تا از بی طرفی سیاسی در المپیک حمایت نمایند.

باخ خطاب به رهبران G20: از بی طرفی سیاسی در المپیک حمایت کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سرویس رسانه ای کمیته بین المللی المپیک، توماس باخ در جریان نشست آنلاین رهبران گروه G20 گفت: در دوره شیوع ویروس کرونا روشن شد که ورزش می تواند جان انسان ها را نجات دهد. در این دوره همه درک کردیم که ورزش تا چه اندازه برای سلامتی جسمانی و روانی مردم اهمیت دارد. سازمان دنیای بهداشت به همین دلیل با IOC تفاهم نامه همکاری را امضا کرد. ما کمپینی با سازمان دنیای بهداشت و سازمان ملل تحت عنوان با هم سلامت باشیم را در سطح دنیای راه اندازی کردیم. کمیته بین المللی المپیک در کمپین تهیه واکسن کرونا نیز مشارکت دارد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک اضافه کرد: بحران کرونا درس مهمی به ما آموخت و آن اینکه احتیاج به همبستگی بیشتری داریم. ما به زودی شاهد این موضوع در بازی های المپیک توکیو خواهیم بود و جشن می گیریم.

وی اعلام نمود: متواضعانه از شما می خواهم از بی طرفی سیاسی در بازی های المپیک حمایت کنید. این باعث می گردد تا المپیک به نماد عظیم دنیای از همبستگی بدون تبعیض تبدیل گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 846

به "باخ خطاب به رهبران G20: از بی طرفی سیاسی در المپیک حمایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخ خطاب به رهبران G20: از بی طرفی سیاسی در المپیک حمایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید