این مواد غذایی ضد پیری نام دارد

به گزارش سفر به مالزی، حفظ جوانی پوست و مهار روند پیری در بدن با استفاده از یک رژیم غذایی صحیح و مناسب امکان پذبر است. کارشناسان هشت ماده غذایی حاوی ریزمغذی های مفید را برای این منظور نام بردند.

این مواد غذایی ضد پیری نام دارد

به گزارش برنا؛ کارشناسان لیستی از مواد غذایی را نام بردند که به مهار روند پیری و بهبود سلامتی یاری می نماید. این لیست شامل 1-شکلات تیره، سرشار از فلاونوئید ها و آنتی اکسیدان هاست که تأثیر خوبی در شرایط پوست دارند، 2-چای سبز حاوی پلی فنول ها و کلاژن که اصلی ترین ماده در ساختار پوست است، بعلاوه 3-قهوه می تواند بر شرایط بدن تأثیر مثبت بگذارد.

در این مقاله آمده است: بر اساس تحقیقات اخیر انستیتوی ملی سرطان آمریکا، ترکیبات فعال بیولوژیکی موجود در قهوه می توانند به پوست شما در مقابل ملانوما یاری نمایند. با این حال نوع نوشیدنی اهمیت زیادی دارد. قهوه فیلتر شده می تواند احتمال ملانوم بدخیم را کاهش دهد اما این در خصوص قهوه فوری یا دم نموده صدق نمی نماید.

بعلاوه کسانی که می خواهند جوانی خود را حفظ نمایند باید به4- آووکادو، 5-گوجه فرنگی، 6-زغال اخته و7- هندوانه توجه نمایند. اولی سرشار از فیبر، پتاسیم و اسید های چرب است. گوجه فرنگی بعلاوه حاوی لیکوپن زیادی است که برای جلوگیری از سرطان پروستات و بیماری های قلبی مفید است و می تواند خطر سکته مغزی را کاهش دهد.

بعلاوهن مقادیر زیاد ویتامین موجود در زغال اخته می تواند پوست را نرم تر و حتی آن را روشن تر کند. کارشناسان ضمناً توصیه می نمایند 8-ماهی را به رژیم غذایی اضافه کنید؛ بخصوص ماهی قزل آلا و سالمون که سرشار از امگا 3 هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1747

به "این مواد غذایی ضد پیری نام دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مواد غذایی ضد پیری نام دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید