افتتاح 3 فروشگاه صنایع دستی در باغ شهر نظنز

به گزارش سفر به مالزی، سه فروشگاه و یک شرکت فروش مجازی صنایعدستی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در بافت تاریخی باغ شهر نطنز افتتاح شد.

افتتاح 3 فروشگاه صنایع دستی در باغ شهر نظنز

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان، حسین یزدانمهر رئیس اداره شهرستان امروز 27 خردادماه در این آئین، گفت: روستای تاریخی ابیانه، جدای از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی، دارای هنرهای دستی منحصر به فردی است که این روستا را در سطح کشور ممتاز می نماید.

او اضافه نمود: مهارت دوخت لباس های سنتی مردم ابیانه که در سال 1397 به ثبت ملی رسید و همچنین مهارت فراوری زیورآلات سنتی که بیش از هزار سال در این منطقه قدمت دارد، بر ارزش های فرهنگی و گردشگری این روستا می افزاید.

رئیس اداره اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تأکید کرد: در حال حاضر فراوری این زیورآلات که شامل انگشتر، النگو، انواع گوشواره، گردنبند، پیشانی بند (تنگه) و بازوبند از جنس نقره و سنگ های قیمتی است، توسط چند هنرمند در این روستا و در شهر نطنز ساخته می گردد.

در این مراسم از هنرمندان و پیشکسوتان روستای ابیانه توسط مسئولان شهرستان تجلیل شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 475

به "افتتاح 3 فروشگاه صنایع دستی در باغ شهر نظنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3 فروشگاه صنایع دستی در باغ شهر نظنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید