استفاده از ماسک در وسائط حمل و نقل عمومی تبریز اجباری است

به گزارش سفر به مالزی، فرماندار تبریز گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری است.

استفاده از ماسک در وسائط حمل و نقل عمومی تبریز اجباری است

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار از،بهروز مهدوی فرماندار تبریز در جلسه هماهنگی و بررسی نحوه تهیه و توزیع ماسک در حمل و نقل عمومی، پاساژ ها و بازار مسقف تبریز، با اشاره به آغاز فعالیت مترو و اتوبوس های BRT ازشنبه هفته آینده، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران در حمل و نقل عمومی اجباری است.

او با بیان این که سلامت مردم خط قرمز مسئولان است، گفت: از روز شنبه به هر مسافری که از ماسک استفاده نکند خدمات ارائه نمی شود و رانندگان تاکسی، BRT و اتوبوس های خطی که سرنشین بدون ماسک سوار کنند، بر اساس پروتکل های بهداشتی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

او بیان نمود: تمامی این اقدامات در راستای سلامت مردم بوده و شهروندان محترم باید خود در این امر پیشقدم باشند.

مهدوی همچنین از سازمان صمت خواست با اطلاع رسانی به تمامی اتحادیه ها، اصناف پاساژها، مراکز خرید و بازار را موظف به استفاده از ماسک کنند.

در ادامه این جلسه مقرر شد واحد های توزیع کننده ماسک در مبادی ورودی های بازارمسقف تبریز و ایستگاه های BRT و مترو مستقر شده و نسبت به توزیع ماسک های استاندارد با قیمت مصوب اقدام کنند.

شرکت اتوبوسرانی و مترو ضمن گندزدایی و ضدعفونی روزانه اتوبوس ها و مترو، نسبت به نصب آگهی های اطلاع رسانی و پخش پیام های صوتی بهداشتی در وسائط نقلیه عمومی اقدام کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 496

به "استفاده از ماسک در وسائط حمل و نقل عمومی تبریز اجباری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ماسک در وسائط حمل و نقل عمومی تبریز اجباری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید