از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، راجع به تیم ملی نظری نمی دهم

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز پیروز شد با نتیجه سه بر صفر تیم هورسان رامسر را شکست دهد.

از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، راجع به تیم ملی نظری نمی دهم

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه از پیروزی تیمش مقابل هورسان رامسر گفت: بازی خوبی بود به تیم هورسان و به بازیکنان خودم خسته نباشید می گویم، پس از دوری یک ماهه از مسابقات به نظرم بازیکنانم شرایط خوبی داشتند، در برخی نقاط فراز و نشیب هایی داشتیم که این را به حساب دوری یک ماهه از شرایط مسابقات می گذارم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: امیدوارم در بازی های آینده به هماهنگی بیشتری دست یابیم و قطعاً عملکرد بهتری خواهیم داشت، امروز نیز بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و از آنها راضی هستم در بحث دفاع و حمله شرایط خوبی داشتیم فقط در برخی صحنه ها در سرویس یکسری ناهماهنگی هایی رخ داد که به نظرم در بازی های آینده بهتر می شود، شاید یکی از دلایل این بود که برای اولین بار در این سالن بازی می کردیم ولی سعی می کنیم برای بازی های بعد شرایط بهتری داشته باشیم و نتایج خوبی از سرویس ها کسب کنیم.

اکبری در ادامه درباره وقفه یک ماهه مسابقات گفت: پس از برگزاری هفت هفته از مسابقات تقریباً تیم ما به هماهنگی خوبی رسیده بود که این تعطیلی رخ داد، راضی به این وقفه نبودیم اما از آنجایی که سلامت همه در خطر بود مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ این تصمیم را گرفتند و ما نیز تابع تصمیمات هستیم.

وی درباره متمرکز شدن مسابقات نیز گفت: فعلاً نمی توانیم درباره متمرکز شدن مسابقات نظری بدهیم چرا که امروز بازی نخست بود باید تا روز پنجشنبه صبر کنیم که سه بازی انجام شود نقاط قوت و ضعف را درآوریم و سپس همه تیم ها نظرات خود را به فدراسیون اعلام کنند تا برای ادامه تصمیم گیری بهتری انجام گیرد.

اکبری درباره گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال نیز گفت: راجع به تیم ملی نظری نمی دهم، کارشناسان در فدراسیون صحبت ها را انجام داده اند به دو گزینه رسیده اند قطعاً بهترین گزینه را انتخاب می کنند تا برای تیم ملی مفید باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 814

به "از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، راجع به تیم ملی نظری نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، راجع به تیم ملی نظری نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید