ستاره ناپلی ها در آستانه ازدواج

به گزارش سفر به مالزی، خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی ناپولی به زودی ازدواج خواهد نمود.

ستاره ناپلی ها در آستانه ازدواج

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، برای خویچا کواراتسخلیا، سال 2023 مطمئناً سالی خواهد بود که تا سرانجام عمر آن را فراموش نخواهد کرد. فتح اسکودتو، که اکنون به نظر می رسد یک موضوع تمام شده است، بعلاوه شامل یک هدف شخصی مهم یعنی ازدواج خواهد بود.

در روزهای اخیر، خبر ازدواج قریب الوقوع کواراتسخلیا با نامزدش نیتسا توادزه در رسانه های گرجستان منتشر شده است، اما اکنون تاییدیه ای وجود دارد که می توان آن را رسمی دانست، زیرا این خبر از سوی فردی بسیار نزدیک به فوتبالیست ناپولی تایید شد.

پدر ستاره گرجستانی ناپولی بدری، فوتبالیست و مربی سابق، به یک سایت گرجی گفت: من تایید می کنم که خویچا نامزد نموده است. آنها تصمیم به ازدواج گرفته اند. آنها دیگر بچه نیستند، آنها تصمیم می گیرند، ما از هر تصمیمی استقبال می کنیم. از همه شما سپاسگزارم.

خویچا کوراتسخلیا ماه گذشته 22 ساله شد، اما ظاهراً پدرش دیگر او را جوان نمی داند. نامزدش هم سن اوست و ظاهراً جشن عروسی در تابستان برگزار می گردد یعنی زمانی که فوتبالیست از تعهدات فوتبالی خود رها گردد.

کوارا بسیار به مسائل شخصی اهمیت می دهد و عکس های عمومی بسیار کمی با نامزدش نیتسا توادزه وجود دارد. او تنها یک مورد را در اکانت اینستاگرام خود منتشر نموده است، اما تصویری است که حتی چهره دختر در آن تعیین نیست اما او را تگ می نماید. نامزدش حتی از او محافظه کارتر است زیرا صفحه ای دارد که در آن یک پست هم منتشر ننموده است و فقط گاها چیزی را در استوری به اشتراک می گذارد. او در تفلیس پزشکی می خواند و به همین علت است که حداقل در حال حاضر در پی نامزدش به ناپل نرفته است. شاید وقتی ازدواج کردند تصمیم بگیرد که به آنجا نقل مکان کند.

نیتسا تنها چند تصویر در استوری های اینستاگرام منتشر نموده است که از آنها تعیین است که او در ناپل است. در واقع وقتی مسابقات مهمی در ناپل برگزار می گردد او به نامزدش می پیوندد و در ورزشگاه مارادونا نیز دیده شده است. یک بار این دو هنگام شرکت در مسابقه بسکتبال بین ایتالیا و گرجستان با هم دیده شدند و گاهی اوقات کوارا گل های خود را با استفاده از حرف N به نامزدش تقدیم می نماید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1402 بروزرسانی: 3 فروردین 1402 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1729

به "ستاره ناپلی ها در آستانه ازدواج" امتیاز دهید

2 کاربر به "ستاره ناپلی ها در آستانه ازدواج" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ناپلی ها در آستانه ازدواج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید