احمدی: گزارش های وزیر درباره گرانی مسکن قانع کننده نبود ، امروز مردم برای تامین هزینه اجاره مشکل دارند

به گزارش سفر به مالزی، نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس گفت: با توجه به گرانی مسکن، نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی درباره علل این اتفاق پرسیدند که وزیر گزارش هایی را ارئه داد اما برای نمایندگان مجلس قانع کننده نبود.

احمدی: گزارش های وزیر درباره گرانی مسکن قانع کننده نبود ، امروز مردم برای تامین هزینه اجاره مشکل دارند

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق چوبی آماده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

موسی احمدی، نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، گفت: یکی از موضوعاتی که در مجلس یازدهم جزء اهمیت ها و اولویت های مجلس باید باشد قدرت نظارت بر عملکرد وزارتخانه هاست و اصلا فلسفه ایجاد کمیسیون های تخصصی بدین صورت است.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه بحث نظارت در کشور بدون صاحب و رها شده است یعنی نظارتی در هیچ کجا وجود ندارد مثال عینی آن را می توان در حوزه مسکن مشاهده کرد.

نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس گفت: با توجه به گرانی مسکن، نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی درباره علل این اتفاق پرسیدند که وزیر گزارش هایی را ارئه داد، اما برای نمایندگان مجلس قانع کننده نبود.

احمدی با بیان اینکه مسکن معضل است نه بحران، توضیح داد: متاسفانه امروز مسئله مسکن هم به مسائل مردم اضافه شده است و این اتفاق باعث شده است که خیلی از مردم برای تامین هزینه اجاره یا رهن با مشکل روبرو شوند.

وی اضافه نمود: متاسفانه افزایش حقوقی صورت نگرفته و همانند سال گذشته ثابت باقی مانده است ولی از سوی دیگر روز به روز شاهد افزایش قیمت ها هستیم، مخصوصا در حوزه مسکن قیمت ها به طور غیر طبیعی افزایش پیدا نموده اند.

این نماینده مجلس گفت: تمرکز مجلس باید بر روی نظارت بر وزارتخانه ها باشد تا بتواند این آشفتگی هایی که در سطح کشور ایجاد شده است را کنترل کند.

احمدی خاطر نشان کرد: متاسفانه وزرای راه و شهرسازی این دولت اعتقادی به مسکن مهر نداشتند و در جهت تکمیل آن اقدامی نکردند اگر این اتفاق صورت می پذیرفت اکنون کشور دچار معضل مسکن نبود.

وی با اشاره به قانون اخذ مالیات از خانه های خالی، گفت: قطعا نسبت به عدم اجرایی این قانون به دولت و مخصوصا به وزارت راه و شهرسازی تذکر خواهیم داد، زیرا اکنون در کشور درباره این موضوع خلاء قانونی نداریم بلکه در اجرا و تراکم قوانین مشکل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 500

به "احمدی: گزارش های وزیر درباره گرانی مسکن قانع کننده نبود ، امروز مردم برای تامین هزینه اجاره مشکل دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: گزارش های وزیر درباره گرانی مسکن قانع کننده نبود ، امروز مردم برای تامین هزینه اجاره مشکل دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید