جزئیات افزایش نرخ بلیت مترو و اتوبوس

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران جزئیات جلسه امروز شورای شهر تهران که درخصوص بلیت مترو و اتوبوس را تشریح کرد.

جزئیات افزایش نرخ بلیت مترو و اتوبوس

مهدی چمران در جمع خبرنگاران درباره لایحه مشخص ترخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال 1401 گفت: این لایحه امروز در صحن آنالیز شد و پیشنهادهایی داده شد که به عنوان مثال می خواستند برای روزهای تعطیل قیمت کرایه حمل و نقل عمومی دوبرابر گردد که پذیرفته نشد و برای شب و حرکت شبانه ناوگان حمل و نقل عمومی که مسافران کمتری وجود دارد تصویب شد تا نرخ کرایه دو برابر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در ارتباط با نرخ سرویس مدارس هم قرار شد لایحه به شورا ارائه گردد که هنوز ارائه نشده است.

وی درباره مترو خط کرج ـ تهران اظهار کرد: پیشنهاد دوستان این بود که مقدار نرخ از هزار و 500 تومان بیشتر نباشد که این مسأله رأی آورد و این برای یک سفر است و بلیت تک سفره داخل تهران 2 هزار و 500 تومان پیش بینی شده است.

چمران اعلام نمود: بعلاوه مقرر شد تخفیفاتی برای خانواده شهدا، معلولان و جانبازان در نظر گرفته گردد و بر همین اساس بلیت حمل و نقل عمومی مترو و اتوبوس برای آنها رایگان خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه نمود: بعلاوه با استفاده از کارت منزلت بلیت حمل و نقل عمومی برای سالمندان 90 درصد تخفیف خواهد داشت و برای گروه های دیگر تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1538

به "جزئیات افزایش نرخ بلیت مترو و اتوبوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات افزایش نرخ بلیت مترو و اتوبوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید