Face ID زیر نمایشگر ممکن است تا زمان معرفی آیفون 14 آماده نشود

به گزارش سفر به مالزی، با وجود اینکه هنوز آیفون 13 معرفی نشده، اما مدتی است که شایعه ها به ویژگی های آیفون 14 هم می پردازند. از جمله مشخصاتی که برای این خانواده ذکر شده، حذف ناچ و قرار گرفتن Face ID در زیر نمایشگر است. اما به تازگی تحلیلگران اعلام نموده اند که ممکن است Face ID زیر نمایشگر تا زمان معرفی آیفون 14 آماده استفاده نباشد.

Face ID زیر نمایشگر ممکن است تا زمان معرفی آیفون 14 آماده نشود

جان پروسر، یوتیوبر و افشاگر معروف، به تازگی رندرهایی از آیفون 14 را منتشر نموده است که مدعی است با توجه به تصاویری که از آیفون 14 پرو مکس دیده طراحی شده اند. با توجه به این رندرها، نسل تازه آیفون برای اولین بار به جای ناچ از حفره درون نمایشگر استفاده می نماید که این یعنی سیستم Face ID احتیاج به تغییرات اساسی و جای گیری در زیر نمایشگر خواهد داشت.

شایعه های پیشین از تمرکز اپل بر جانشینان احتمالی ناچ حکایت داشتند که در میان آن ها، استفاده از سنسورهای Touch ID و Face ID زیر نمایشگر از محتمل ترین گزینه ها بود. تحلیلگری به نام راس یانگ، از تمایل اپل به استفاده از Face ID زیر نمایشگر سخن گفته و در همین حال، در توییتی هم اعلام نموده این فناوری هنوز نهایی نشده و کوپرتینویی ها هنوز باید روی آن کار نمایند.

بعلاوه او معتقد است که پنهان کردن Face ID در زیر صفحه نمایش ساده تر از پنهان کردن دوربین است و احتمالا به همین علت اپل در طراحی آیفون 14 از حفره درون نمایشگر بهره گرفته است.

راس یانگ و مینگ چی کو هر دو معتقدند که فقط آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس به دوربین سلفی درون حفره نمایشگر مجهز خواهند شد و مدل های استاندارد همچنان از ناچ استفاده خواهند کرد یا دوباره میزبان Touch ID خواهند شد.

اپل معمولا پیش از انجام هر تغییری در دستگاه های تازهش، نمونه های آزمایشی بسیاری را آنالیز می نماید. بنابراین، ممکن است سال 2022 همه چیز تغییر کند و در نهایت با فناوری دیگری روبه رو شویم که هنوز به آن اشاره ای نشده است.

با توجه به رندرهایی که پروسر از آیفون 14 منتشر نموده است، دوربین های اصلی این نسل برآمدگی نخواهند داشت و ظاهر کلیدهای صدا مشابه کلیدهای آیفون 4 و 4s خواهد بود.

بعلاوه، انتظار می رود این دستگاه پورت لایتنینگ را حفظ کند و بدنه آن به جای استیل ضد زنگ از تیتانیوم ساخته گردد.

منبع: 9TO5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1300

به "Face ID زیر نمایشگر ممکن است تا زمان معرفی آیفون 14 آماده نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Face ID زیر نمایشگر ممکن است تا زمان معرفی آیفون 14 آماده نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید