یوونتوس - ناپولی به نعویق افتاد؛ احتمال کسر یک امتیاز از ناپولی

به گزارش سفر به مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- یوونتوس - ناپولی در هفته سوم سری آ در موعد مقرر برگزار نشد و حالا ممکن است این بازی در روز دیگری برگزار گردد.

یوونتوس - ناپولی به نعویق افتاد؛ احتمال کسر یک امتیاز از ناپولی

به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ سری آ احتمالا یک تاریخ جدید برای برگزاری ملاقات یوونتوس و ناپولی در هفته سوم مسابقات سری آ معین خواهد نمود و به این ترتیب خبری از 3-0 شدن بازی به نفع یوونتوس نخواهد بود. با این حال احتمالا به دلیل عدم حضور در تاریخ مقرر مسابقه، یک امتیاز از ناپولی کسر می گردد. ماجرا از این قرار است که ناپولی به بهانه داشتن دو بازیکن مبتلا به کرونا، مدعی شد مقامات محلی به آن ها اجازه سفر به تورین را نداده اند و به این علت ناپولی در بازی برابر یوونتوس در تورین حاضر نشد.

ناپولی به دلیل ابتلای پیوتر زیلینسکی و الیف الماس به ویروس کرونا، برای بازی با یوونتوس به تورین سفر ننموده است و آن ها دلیل این مسئله را عدم صدور مجوز از استانداری کامپاناله عنوان نموده اند. به نقل از اسکای ایتالیا، ناپولی همچنان به تورین سفر ننموده است و این یعنی آن ها قصد ندارند در بازی امشب (یکشنبه 22:15 به وقت تهران) برابر یوونتوس حاضر شوند. این در حالی است که سری آ اعلام نموده بازی طبق موعد مقرر برگزار می گردد و موضع یوونتوس هم معین است؛ حضور در زمین بازی در موعد مقرر.

یوونتوس به همین دلیل لیست بازیکنان خود برای بازی با ناپولی را اعلام نموده است. اما در مورد برگزار شدن بازی اخبار ضد و نقیضی وجود دارد. ناپولی در حال رایزنی با مسئولان سری آ است تا بازی با یوونتوس به زمان دیگری موکول گردد اما همچنان این احتمال وجود دارد که ناپولی با شرکت نکردن در مسابقه، 3-0 بازنده گردد. انتظار می رود به زودی اخبار تکمیلی در این خصوص منتشر گردد.

یوونتوس و ناپولی قرار بود در جریان هفته سوم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر بروند، اما پارتنوپی به دلیل ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا از سفر به تورین خودداری کرد و خواهان به تعویق افتادن بازی شد. از سویی یوونتوس خاطرنشان کرد که مطابق مقررات در زمین مسابقه حاضر خواهد شد و سازمان سری آ نیز با به تعویق افتادن بازی مخالفت کرد.

درحالیکه ناپولی در موعد مقرر در زمین مسابقه حاضر نشده، آندره آ آنیلی رییس یوونتوس به اسکای ایتالیا گفت: اورلیو دی لورنتیس پیغامی برایم فرستاد و من در پاسخ گفتم که یوونتوس مطابق قانون عمل می نماید. پیغام او این بود که بازی را به تعویق بیندازیم. اما ما قوانین و مقرراتی داریم که به ما می گوید چگونه باید رفتار کنیم. این من نیستم که بتوانم قوانین را تغییر دهم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که مطابق قانونی که نوشته شده، عمل کنم. این پروتکل دقیقاً برای مواردی نوشته شده است که تست کرونای بازیکنان مثبت گردد. یوونتوس روز گذشته متوجه شد که دو نفر از کارکنانش ویروس کرونا دارند، بنابراین همه ما در قرنطینه قرار گرفتیم، تا برای انجام این بازی آماده شویم.

آدریانو گالیانی می گوید حرکت باشگاه ناپولی و عدم حضورشان برای بازی با یوونتوس کاملا اشتباه بوده و آن ها باید مانند باقی تیم هایی که بازیکنان مبتلا به کووید-19 داشتند، در زمین حاضر می شدند. گرچه طبق قوانین نتیجه بازی باید 3-0 به نفع یوونتوس اعلام می شد اما فعلا فرضیه های زیادی مطرح شده است.

به نقل از اسکای ایتالیا، آدریانو گالیانی گفته است: بدون بحث و بدون قضاوت، اگر صلاح فوتبال را می خواهیم، باید قوانین معین شده توسط یوفا را اجرا کنیم. اگر 13 بازیکن در ترکیب دارید، باید بازی کنید. باید خودخواهی را کنار بگذارید چون در غیر این صورت همه چیز بهم می ریزد. اول از همه باید مطمئن شویم که فصل ادامه پیدا می نماید. باید بازی کنیم، حتی اگر همه چیز در ریسک باشد. رفتار میلان واقعا نمونه و مثال زدنی بود. آن ها به خاطر این ویروس، مهم ترین بازیکنشان یعنی زلاتان ابراهیموویچ را از دست دادند اما با یک جوان 19 ساله یعنی لورنتزو کولومبو به راه ادامه دادند. زندگی ادامه دارد و الان میلان در صدر جدول قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 761

به "یوونتوس - ناپولی به نعویق افتاد؛ احتمال کسر یک امتیاز از ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس - ناپولی به نعویق افتاد؛ احتمال کسر یک امتیاز از ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید