گل محمدی ـ پرسپولیس؛ رفع مسائل یا خاتمه کار؟

به گزارش سفر به مالزی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط موجود ناراضی است و باید دید تصمیمش را پس از بازی با فولاد خوزستان عملی خواهد کرد یا خیر.

گل محمدی ـ پرسپولیس؛ رفع مسائل یا خاتمه کار؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس همچنان با معضل همیشگی یعنی مسائل مالی دست به گریبان است و با وجود به پایان رسیدن نیم فصل اول، هر روز شاهد اعتراض و گلایه بازیکنان و مربیان این تیم هستیم.

به خلاف وعده هایی که پیش تر داده شده بود، مسائل مالی حل نشد تا رضا درویش مدیرعامل نو پرسپولیس، هنوز نیامده با چالشی بزرگ روبرو شود. یحیی گل محمدی که بارها در نشست های خبری و مصاحبه هایش از بی توجهی به پرسپولیس و مسائل سخن گفته، این بار تصمیمی دیگر گرفته و به نزدیکان خود اعلام کرده است در صورتی که شرایط همین گونه ادامه داشته باشد، روز شنبه آینده (2 بهمن) بعد از دیدار با فولاد در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از سمت خود استعفا خواهد کرد.

وعده های عملی نشده برای پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان از ابتدای فصل و از زمان مجید صدری آغاز و به دوران رضا درویش که هفته گذشته به عنوان مدیرعامل انتخاب شد، کشیده شد.

پرسپولیسی ها تا پایان نیم فصل اول 20 درصد قراردادهایشان را گرفته اند.

کنار این موضوع نکته دیگری که نارضایتی گل محمدی و سرخپوشان را در پی داشته، این است که وعده ای امیدوارکننده از سوی مسئولان باشگاه به آنها داده نشده است و حرف خاصی هم در این زمینه از سوی مسئولان باشگاه زده نمی شود، چندین بار نیز صحبت از پرداخت مطالبات در روز بازی مطرح شد اما این اتفاق رخ نداد.

در این شرایط ظاهراً موعد پرداخت کارگزار نیز فرا نرسیده است و به همین دلیل مدیرعامل نو پرسپولیس باید در پی منابع مالی دیگری باشد. اکنون این سؤال مهم مطرح می شود که آیا روز شنبه آینده داستان گل محمدی و پرسپولیس به پایان خط می رسد یا در این چند روز اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1577

به "گل محمدی ـ پرسپولیس؛ رفع مسائل یا خاتمه کار؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی ـ پرسپولیس؛ رفع مسائل یا خاتمه کار؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید