گلکسی A30s به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد

به گزارش سفر به مالزی، در ادامه فرایند انتشار آپدیت برای گوشی های سری گلکسی A، سامسونگ امروز گلکسی A30s را به اندروید 11 به روزرسانی کرد که به نظر می رسد آخرین به روزرسانی نرم افزاری این گوشی هم باشد.

گلکسی A30s به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد

سامسونگ در سال 2019 و بعد از محبوبیت بالای گوشی گلکسی A30، تصمیم گرفت گلکسی A30s را هم راهی بازار کند. البته این محصول از بعضی جهات از مدل استاندارد خود ضعیف تر بود منتها با قیمت مناسبی که داشت توانست باز هم کاربران زیادی را به خود جذب کند. این گوشی در ماه آگوست 2019 و با اندروید 9.0 راهی بازار شد و انتظار داشتیم با دریافت دو به روزرسانی عمده به کار خود خاتمه دهد که امروز این اتفاق رخ داد.

آپدیت جدیدی که برای گلکسی A30s منتشر شده اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 را با تمام قابلیت های جذابش به این گوشی افزود. شماره بیل آن A307FNXXU2CUF2 بوده و به همراه آن، آپدیت امنیتی ماه مارس هم در نظر گرفته شده است. انتظار می رود این گوشی همچنان به دریافت آپدیت امنیتی ادامه دهد اما دیگر خبری از آپدیت سیستم عامل نخواهد بود.

این طور که به نظر می رسد، در حال حاضر کاربران کشور روسیه توانستند این به روزرسانی را برای گوشی خود دریافت نمایند و به همین دلیل شاید چند روزی طول بکشد تا همه کاربران دنیا بتوانند اعلان آپدیت را روی گوشی خود ببینند. این اتفاقات کاملا طبیعی است و اگر آپدیتی دریافت نکردید جای نگرانی وجود ندارد.

آپدیت اندروید 11 قابلیت های زیادی را به گلکسی A30s اضافه می نماید که از جمله مهم ترین آن ها می توان به حباب های چت، اجازه دسترسی یک باره، بهبود کنترل رسانه، بهبود سرویس Digital Wellbeing و بسیاری قابلیت های خوب دیگر اشاره نمود. البته بعضی از گوشی ها یک سری قابلیت های اضافه تر دریافت می نمایند منتها یک سری از قابلیت های اصلی و عمده، برای تمامی گوشی های سامسونگ مشابه است.

هنوز تعیین نشده آپدیت اندروید 11 دقیقا چه زمانی برای گلکسی A30s در تمامی بازارها منتشر می گردد اما با در نظر دریافت ادعای منبع خبر، به نظر می رسد طی هفته های آینده تمام کاربران باید این به روزرسانی را دریافت نمایند. با این حال اگر پیام آپدیت برایتان به نمایش در نیامده می توانید در بخش تنظیمات و به روزرسانی نرم افزار، به صورت دستی چک کنید ببینید آیا آپدیتی در دسترس هست یا خیر. اما به صورت کلی جای نگرانی نیست و به زودی آن را دریافت خواهید کرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1217

به "گلکسی A30s به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A30s به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید