گلزار شهدای قزوین به مرکز فعالیت های فرهنگی تبدیل می گردد

به گزارش سفر به مالزی، مدیرکل بنیاد شهید قزوین گفت: گلزار شهدای قزوین با هدف شناساندن سیره و منش شهدا، جوانان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مرکز فعالیت های فرهنگی این شهر تبدیل می گردد.

گلزار شهدای قزوین به مرکز فعالیت های فرهنگی تبدیل می گردد

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ملاقات با فرماندار شهرستان قزوین گفت: این نهاد به تنهایی نمی تواند وظیفه ارایه خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را برعهده داشته باشد بلکه باید همه مسوولان در خدمات رسانی به این قشر معظم جامعه کوشش نمایند.

وی با اشاره به اینکه هر قدر تعامل مدیران دستگاه ها با بنیاد شهید تقویت گردد سطح رضایتمندی جامعه ایثارگری از عملکرد مسوولان نیز افزایش می یابد، توضیح داد: باید همه مسوولان دستگاه های اجرایی در این زمینه مشارکت نمایند تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود، خدمات با کیفیت و در اسرع وقت به این قشر ارایه گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی در بین مردم، یادآور شد: این برنامه ها با تعامل مسوولان ذیربط، با کیفیت و بازخورد بیشتر بین آحاد جامعه باید برگزار گردد و تحقق آن نیز هماهنگی های بیشتر مسوولان را می طلبد.

به گفته وی، در راستای اجرای بعضی از برنامه های فرهنگی، متاسفانه بین مسوولان موازی کاری وجود دارد که برای جلوگیری از این مساله نیازمند تعامل بیشتر هستیم.

اسمعیلی به طرح سپاس. ملاقات با خانواده های شهدا و ایثارگران اشاره و توضیح داد: انجام چنین ملاقات هایی باید در دستور کار همه مسوولان دستگاه ها باشد و انجام آن کمترین کاری است که می توان در برابر رشادت و ایثارگری های این قشر انجام داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مسائل درمانی جامعه ایثارگران اشاره و یادآور شد: در این حوزه بعضی مسائل کشوری وجود دارد که نیازمند اقدامات مسوولان بالادستی هستیم، اما در استان اقداماتی برای برطرف این موضوع و تسهیل در ارایه خدمات با کیفیت به جامعه ایثارگری در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان قزوین در این نشست گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو افضل نهاد ها است و کار کردن در آن عبادت بوده و افتخاری بزرگ برای کارکنان آن محسوب می گردد.

عباس کاظمی توضیح داد: فرمانداری و تمامی مسوولان بایستی با این نهاد تعامل لازم را داشته و درصدد تقویت آن برآیند، زیرا این بخش وظیفه دارد به خانواده های شاهد و ایثارگر به عنوان، ولی نعمتان ما، خدمات ارایه دهند.

وی با اشاره به اینکه گلزار شهدا برترین مکان های فرهنگی محسوب می شوند، گفت: بایستی در این مکان مقدس فعالیت های ترویجی باکیفیت مطلوب برگزار گردد تا جوانان از آن بهره برداری های لازم و معنوی داشته باشند.

کاظمی با بیان اینکه باید کاری کرد تا با هم اندیشی و همفکری دستگاه ها، برنامه های فرهنگی موثری را در گلزار شهدای قزوین برگزار کرد، اضافه نمود: انجام این کار بدون شک برکات فراوانی برای این شهر در پی خواهد داشت.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1658

به "گلزار شهدای قزوین به مرکز فعالیت های فرهنگی تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزار شهدای قزوین به مرکز فعالیت های فرهنگی تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید