تور اروپا ارزان: گرانی بی سابقه، اروپایی ها را به خرید مواد غذایی مقرون به صرفه واداشت

به گزارش سفر به مالزی، نتیجه گزارش تحقیقی یک شرکت معتبر غربی نشان می دهد که تورم بی سابقه، اروپایی ها را به خرید موادغذایی مقرون به صرفه قیمت واداشته است.

تور اروپا ارزان: گرانی بی سابقه، اروپایی ها را به خرید مواد غذایی مقرون به صرفه واداشت

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نتیجه گزارش تحقیقی از ساکنان پنج کشور فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس نشان می دهد که اروپایی ها به علت افزایش تورم به غذا های مقرون به صرفه قیمت روی آورده اند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، شبکه فرانسوی بی اف ام تی وی گزارش داد که اغلب اروپایی ها در مواجهه با تورم و افزایش قیمت ها، الگوی مصرفشان تغییر نموده و رجوع به محصولات مقرون به صرفه قیمت را در دستور کار قرار داده اند.

طبق این گزارش، انتخاب مصرف کنندگان اروپایی به این سمت تغییر نموده است که به گزینه های کاهش دهنده بهای کالا ها و محصولات در مغازه ها و فروشگاه ها متوسل شوند.

شرکت معتبر آمریکایی مک کینزی در همین ارتباط از ساکنان پنج کشور اروپایی یک نظرسنجی ترتیب داده است. طبق این نظرسنجی، آن ها در مواجهه با افزایش شدید نرخ تورم، الگوی مصرفشان را تغییر داده اند چرا که تورم به مهم ترین نگرانی شان تبدیل شده است.

نظرسنجی این شرکت در فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس اواسط ماه آوریل گرفته و در هر یک از این کشور های اروپایی از هزار نفر نظرسنجی شده است. به اعتقاد اکثریت آنها، افزایش شدید بهای کالا ها و تورم مایه نگرانی است.

به گفته حداقل 60 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، هزینه های انرژی، آب و برق، حمل و نقل، سوخت، غذا و سایر موارد ضروری افزایش یافته است.

از جمله دیگر نقاط قابل تامل نظرسنجی این است که 94 درصد ساکنان این پنج کشور اروپایی اعلام کردند که خرید مواد غذایی برای 94 درصد از مردم دشوارتر شده است.

در گزارش شرکت معتبر آمریکایی مک کینزی بعلاوه آمده است: آخرین نظرسنجی شاخص مصرف کننده نشان می دهد که در سراسر اروپا، مردم عادت های خود را تغییر داده اند و رفتار نوی در پاسخ به استرس های نو اتخاذ نموده اند.

بنا بر این گزارش، اکثریت مصرف کنندگان فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس در واکنش به افزایش تورم صرف هزینه برای خرید کالا های تجملاتی را کم نموده و به سمت خرید کردن از فروشگاه های عادی آورده اند.

کمی بیش از یک سوم شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند که آن ها در کوشش برای یافتن کالا های با برند مقرون به صرفه تر هستند. محصولات خانگی، مواد غذایی و غذا های منجمد جزو اقلامی است که اروپایی ها در کوشش برای یافتن کالا هایی مقرون به صرفه تر هستند.

بنا بر گزارش بی اف ام تی وی، شهروندان فرانسوی به طور فزاینده ای علاقه مند به خرید مواد غذایی نزدیک به تاریخ انقضا هستند برای اینکه معمولا این کالا ها با تخفیف فروخته می گردد.

بعضی از شرکت کنندگان در نظرسنجی ابراز تاسف کردند که به علت افزایش قیمت ها دیگر قادر به خرید بعضی از کالا های با کیفیت و مرغوب نیستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1592

به "تور اروپا ارزان: گرانی بی سابقه، اروپایی ها را به خرید مواد غذایی مقرون به صرفه واداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: گرانی بی سابقه، اروپایی ها را به خرید مواد غذایی مقرون به صرفه واداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید