کرانچار: می توانیم نتیجه خوبی برابر سالزبورگ بگیریم

به گزارش سفر به مالزی، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم دینامو زاگرب کرواس در آستانه بازی رفت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برابر سالزبورگ اتریش گفت: می توانیم نتیجه خوبی برابر این تیم اتریشی بگیریم.

کرانچار: می توانیم نتیجه خوبی برابر سالزبورگ بگیریم

به گزارش خبرنگاران، تیم های دینامو زاگرب کرواسی و سالزبورگ اتریش امشب (سه شنبه) بازی رفت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان را برابر هم برگزار می کنند.

زلاتکو کرانچار، سرمربی یاران علی کریمی در نشست خبری پیش از بازی برابر سالزبورگ اتریش گفت: دینامو به خوبی مهیای این بازی شده و امیدواریم بتوانیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم. پس از انجام تمرینات و آنالیز سالزبورگ می دانیم که باید برابر چه تیم باکیفیتی بازی کنیم.

وی در ادامه گفت: ما فقط به بازی خودمان فکر می کنیم و اگر همانند بازی برای هایدوک در لیگ کرواسی باشیم، می توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. سالزبورگ با سیستم 1-3-2-4 بازی می کند که در ادامه به 3-3-4 تغییر پیدا می کند. این تیم از چند بازیکن بسیار خوب در ترکیب خود بهره می برد.

آنتونی چوریچ، بازیکن کلیدی تیم دینامو زاگرب هم درباره بازی برابر سالزبورگ گفت: بی صبرانه منتظر این بازی هستیم و با انگیزه کاملی به میدان خواهیم رفت. شرایط فنی دینامو بهتر از قبل شده و باید این مسئله را در زمین به اثبات برسانیم.

علی کریمی، بازیکن تیم دینامو زاگرب در بازی هفته پنجم لیگ کرواسی برابر هایدوک برای اولین بار به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. وی این شانس را دارد تا با دینامو بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 315

به "کرانچار: می توانیم نتیجه خوبی برابر سالزبورگ بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرانچار: می توانیم نتیجه خوبی برابر سالزبورگ بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید