کارگردان گاندو مشغول چه کاری است؟

به گزارش سفر به مالزی، جواد افشار که ساخت سریال گاندو 2 آخرین پروژه او محسوب می شود، از پیشنهاد ساخت چند سریال و همچنین انجام پیش تولید سریال حضرت معصومه(س) تا یک سال آینده خبر داد.

کارگردان گاندو مشغول چه کاری است؟

این کارگردان درباره فعالیت این روزهایش توضیح داد: در حال حاضر پیش تولید سریال حضرت معصومه(س) را در دست داریم و امیدواریم بتوانیم با قوت پیش برویم.

او با اشاره به اینکه مجموعه حضرت معصومه(س) در زمره سریال های الف ویژه سازمان صدا و سیما قرار می گیرد، یادآور شد: در حال حاضر سه سریال الف ویژه سلمان فارسی و موسی(ع) و حضرت معصومه(س) در حال تولید است. آقای علی عسکری هم برای ساخت پروژه حضرت معصومه(س) زحمات بسیاری کشیدند و قطعا آقای جبلی هم علاقه زیادی به ائمه دارند و امیدواریم کار خوب و فاخری به عنوان معرفی نامه حضرت معصومه (س) ارائه دهیم.

این کارگردان درباره مراحل تولید این سریال تاریخی مذهبی توضیح داد: فکر می کنم قریب به یک سال پیش تولید مجموعه حضرت معصومه(س) به طول بیانجامد؛ به دلیل اینکه حجم زیادی دکور، پروداکشن و ساخت و ساز، دوخت و دوز لباس و تهیه آکساسوار و غیره داریم و از سویی تعداد زیادی بازیگر نیاز داریم و کم کم شروع به دعوت برای همکاری باید بکنیم تا سال آینده بتوانیم کار را شروع کنیم.

افشار درباره شخصت محوری داستان هم توضیح داد: شخصیت محوری قصه حضرت معصومه(س) است؛ منتهی بحث بر سر این است که حالا تمهیدات ما چگونه است که صورت و سیمای ایشان نشان داده نشود به همین منظور دنبال راهکار هایی هستیم که این موضوع را به شکل خوب و درخوری مدیریت کنیم.

کارگردان گاندو در انتها درباره پیشنهادهای نو به وی در حوزه سریال سازی به ایسنا گفت: صحبت هایی هست و دو ـ سه کار از سوی دوستان پیشنهاد شده است که اگر لطمه ای به ساخت سریال حضرت معصومه(س) نزند، خواهم پذیرفت.

منبع: همگردی
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1358

به "کارگردان گاندو مشغول چه کاری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان گاندو مشغول چه کاری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید