دومین چاقوکشی، سومین فیلم پرمخاطب نتفلیکس

به گزارش سفر به مالزی، گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز ساخته ریان جانسون از نظر میران تماشاگر به سومین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس بدل شد.

دومین چاقوکشی، سومین فیلم پرمخاطب نتفلیکس

به گزارش مهر، یلم گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز که رایان جانسون نویسنده و کارگردان آن بوده، به سومین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس در 10 روز اول اکرانش بدل شد.

این فیلم از 26 دسامبر به نمایش درآمده و ظرف 10 روز 127 میلیون ساعت دیدن را ثبت نموده است.

این دنباله که دنیل کریگ بار دیگر بازیگر اصلی آن است، در روز اول نمایشش که روز کریسمس بود 82.1 میلیون ساعت دیدن داشت و پس از 10 روز با 209.4 میلیون ساعت دیدن پس از اعلان قرمز با 364.02 میلیون ساعت و بالا را نگاه نکنید با 359.79 میلیون ساعت بیننده قرار گرفته است.

گلس آنین اکنون در لیست پربیننده ترین فیلم های تاریخ نتفلیکس در ماه نخست نمایش در رده دهم ایستاده اما با توجه به اینکه تنها 10 روز از نمایشش می گذرد انتظار می رود در این لیست بالاتر بیاید.

فیلم موزیکال ماتیلدا نیز که از 25 دسامبر اکرانش شروع شده در رتبه دوم جدول قرار گرفته و 41 میلیون ساعت دیدنگر در هفته اول نمایش کسب نموده است.

در بخش تلویزیونی نیز سریال چهارشنبه ساخته تیم برتون با 103.96 میلیون ساعت دیدن در این هفته، برای ششمین هفته متوالی در صدر رده بندی 10 سریال برتر واقع شده است. این سریال با 341.2 میلیون ساعت بیشترین میران ساعت دیدن در یک هفته را شکسته است.

گلس آنین دنباله ای بر چاقوها بیرون محصول 2019 است و دنیل کریگ در آن بار دیگر نقش کارآگاه چیره دست، بنوا بلانک، را ایفا می نماید که درگیر پرونده جدیدی شده است. ادوارد نورتون، ایتن هاوک، جنل مونی، کاترین هان، لسلی اودم جونیور، جسیکا هنویک، مدلین کلاین، کیت هادسن و دیو باتیستا دیگر بازیگران فیلم هستند.

در مارس 2021، نتفلیکس حق انتشار 2 دنباله چاقوها بیرون را به مبلغ 469 میلیون دلار خرید.

افتتاحیه جهانی گلس آنین با جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 10 سپتامبر 2022 رقم خورد و این فیلم اکران محدود یک هفته ای خود را از 23 نوامبر 2022 شروع کرد که گسترده ترین اکران سینمایی نتفلیکس بود و پخش آنلاین آن از 23 دسامبر شروع شد.

گلس آنین با تحسین منتقدان روبه رو شده و از فیلم نامه، کارگردانی، بازی ها و موسیقی آن تمجید شد. این فیلم از سوی هیئت ملی بازبینی فیلم به عنوان یکی از برترین فیلم های 2022 انتخاب شد و از نامزدهای گلدن گلوب نامزد در بخش برترین فیلم موزیکال یا کمدی و برترین بازیگر مرد برای کریگ است.

داستان این فیلم در دوره پاندمی و در بهار 2020 می گذرد وشخصیت اصلی فیلم یک میلیاردر دنیای فناوری در یونان است. راتن تومیتوز امتیاز 94 درصد را به این فیلم داده و در متاکریتیک امتیاز 81 از 100 را کسب نموده است.

این فیلم تا به امروز نامزدی جوایز متعددی را کسب نموده که جوایز اکتا، جایزه بلک ریل، انجمن منتقدان فیلم شیکاگو، حلقه منتقدان فیلم فلوریدا، ستلایت و گلدن گلوب از جمله آنهاست.

منبع: فرارو
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1696

به "دومین چاقوکشی، سومین فیلم پرمخاطب نتفلیکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین چاقوکشی، سومین فیلم پرمخاطب نتفلیکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید