چین خطاب به آمریکا: اگر مدرکی درباره شیوع کرونا دارید منتشر کنید

به گزارش سفر به مالزی، چین در واکنش به ادعای اخیر مشاور معاون امنیت ملی آمریکا مبنی بر خروج ویروس کرونا از یکی از لابراتوارهای چین از این کشور خواست تا در صورت رسمی بودن موضع واشنگتن در این باره مدارک لازم را منتشر کند.

چین خطاب به آمریکا: اگر مدرکی درباره شیوع کرونا دارید منتشر کنید

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از گلوبال تایمز، متیو پاتینگر اخیرا مدعی شده که ویروس کرونا از یکی از آزمایشگاه های چین خارج شده است. سخنگوی وزارت خارجه چین با دروغ خواندن این تئوری گفت که رسانه های آمریکایی از انستیتو ووهان بازدید نموده، فرایند فعالیت در این مرکز تحقیقاتی را مشاهده نموده اند و تقریبا تمام دانشمندان برتر دنیای چنین ادعایی را رد نموده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

هوا در کنفرانس خبری امروز (دوشنبه) خود با بیان اینکه پاتینگر همچنان چنین فرضیه و دروغی را مطرح می نماید از آمریکا خواست تا اگر بر روی این موضوع تاکید دارد مدارک لازم برای تایید این فرضیه را در اختیار جامعه دنیای قرار دهد.

سخنگوی وزارت خارجه چین همچنین با اشاره به رابطه مرکز تحقیقات فورت دتریک آمریکا و شیوع آنفولانزا و ویروس کووید 19 در پاییز گذشته گفت که به چه دلیل آمریکا به کارشناسان بهداشت دنیای اجازه بازدید از آزمایشگاه را نمی دهد تا درباره منشا شیوع ویروس تحقیقات لازم انجام گردد.

وی همچنین گفت: آمریکا دارای 200 آزمایشگاه بیولوژیک در سراسر دنیاست. آنها به دنبال چه چیزی هستند؟ و چرا به خبرنگاران بین المللی اجازه بازدید از این سایت ها داده نمی گردد؟

هوا با اشاره به اظهارات رئیس سازمان بهداشت دنیای درباره خودداری از نگرش های حزبی درباره ویروس کرونا اظهار امیدواری کرد که مقامات آمریکایی به عقلانیت بازگشته و با صداقت با واقعیات روبرو شوند و تمام کوشش خود برای حفظ سلامت مردم آمریکا را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 930

به "چین خطاب به آمریکا: اگر مدرکی درباره شیوع کرونا دارید منتشر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خطاب به آمریکا: اگر مدرکی درباره شیوع کرونا دارید منتشر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید