تور فرانسه: چالش های مهم گردشگری از نظر استاد دانشگاه گرونوبل آلپ فرانسه

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران/اردبیل استاد و پژوهشگر مؤسسه جغرافیای دانشگاه گرونوبل آلپ فرانسه گفت: تغییرات اقلیمی و مسائل بهداشتی دو چالش مهم صنعت گردشگری هستند.

تور فرانسه: چالش های مهم گردشگری از نظر استاد دانشگاه گرونوبل آلپ فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

پروفسور فیلیپ بوردو 10 مهر در ارتباط مجازی با کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار افزود: بحران سلامت، موج گرما و مواردی ازاین دست باید در حوزه سیاستگذاری گردشگری موردتوجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه عامل اصلی گردشگری، جابه جایی است، توضیح داد: با شیوع ویروس کرونا، مدل توسعه گردشگری در روش های قبلی زیر سؤال رفت.

استاد و پژوهشگر مؤسسه جغرافیای دانشگاه گرونوبل آلپ فرانسه با بیان اینکه مسئله شیوع ویروس کرونا سبب شد که در حوزه گردشگری به جای مقاصد دور، مقاصد نزدیک موردتوجه قرار بگیرد، افزود: گردشگری در قبل از کرونا وسیله ای بود که اقتصاد در جوامع را متنوع می کرد اما شیوع ویروس کووید 19 نشان داد که نباید صرفاً به صنعت گردشگری تکیه کرد.

وی با بیان اینکه قبلاً کشورهایی در صنعت گردشگری پیروز بودند که گردشگری بین المللی را توسعه و تقویت نموده بودند که ویروس کرونا آن را شنماینده کرد، اضافه نمود: در شرایط فعلی باید سیاستگذاران صنعت گردشگری بیشتر روی گردشگران محلی برنامه ریزی نمایند.

استاد و پژوهشگر مؤسسه جغرافیای دانشگاه گرونوبل آلپ فرانسه اظهار کرد: در شرایط فعلی منطق جذابیت مقصد جای خود را به تاب آوری مقصد داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1336

به "تور فرانسه: چالش های مهم گردشگری از نظر استاد دانشگاه گرونوبل آلپ فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: چالش های مهم گردشگری از نظر استاد دانشگاه گرونوبل آلپ فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید